Overpotten van klein stekje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MrSmokaSmoka
    Stoner
    Member
    • May 2014
    • 22

    #1

    Overpotten van klein stekje

    Korting op 420shop
    Hallo Growers & Smokers,

    Ben bezig met mijn eerste plantje dat buiten zal komen te staan, het wordt eerst groot gebracht achter het raam. Maar soms ook buiten gezet bij goed weer want door de wind zet het plantje zich beter vast met ezijn wortels. Hierbij dus mijn vraag voor het overpotten.

    Vraag 1: Moet ik het nu al in grotere pot planten (pot 3l)?
    Vraag 2: Als ik het in de nieuwe pot steek hoe diep zou ik hem moeten planten?


    image.jpg

    Nog tips?
    Greetz From MrSmokaSmoka A friend with weed is a friend indeed
  • FlintStoned
    Banned
    • Oct 2012
    • 5580

    #2
    Re: Overpotten van klein stekje

    Pas overpotten als de pot volgeworteld is. Aan de onderkant piepen er dan worteltjes door de gaten in je pot. Verpot je eerder heb je grote kans dat de kluit uit elkaar breekt en de plant een boel wortelschade oploopt.

    Je mag ze dan zo diep zetten dat de lobblaadjes nog net boven de aarde uitkomen.

    P.S. Dit is geen stek maar een zaailing.

    Comment

    • MrSmokaSmoka
      Stoner
      Member
      • May 2014
      • 22

      #3
      Re: Overpotten van klein stekje

      Oke heel erg bedankt!
      Greetz From MrSmokaSmoka A friend with weed is a friend indeed

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Re: Overpotten van klein stekje

        Ennnn haal dat plastic weg! Nergens voor nodig en als het een keertje waait. woeiiiii plantje weg!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • MrSmokaSmoka
          Stoner
          Member
          • May 2014
          • 22

          #5
          Re: Overpotten van klein stekje

          Staat op plaats waar er zo goed als geen wind is soms een beetje dus zal het niet weg vliegen hoor :p en het plastiek is voor niets nodig dus?
          Greetz From MrSmokaSmoka A friend with weed is a friend indeed

          Comment

          Bezig...