Bang voor reveggen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • HeatedHeavy
    Senior Stoner
    Member
    • Dec 2013
    • 27

    #1

    Bang voor reveggen

    Korting op 420shop
    Beste forum leden,

    Ik ben in eind januari dit jaar begonnen met 2 plantjes binnen proberen te kweken, wegens omstandigheden moest ik dit stoppen, ik heb ze toen ergens rond half maart buiten gezet en ze staan er nu zo bij

    Wsl zullen ze wel door stress in de bloei zijn gegaan want het zijn geen AFS, toch wil ik ze graag in de bloei houden maar kan ze niet elke dag verduisteren ivm werk. Mijn vraag is dus ook zullen ze in de bloei blijven als ik ze bijv 5 dagen per week verduister maar soms gewoon buiten blijven staan? Of laat ze dit sowieso reveggen? Alvast bedankt



    Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: Bang voor reveggen

    Niet door de stress, maar omdat het buiten pas 13 uur licht per dag is.
    Als je 5 dagen per week wel verduistert en 2 dagen niet, dan krijg je flinke herma's.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • HeatedHeavy
      Senior Stoner
      Member
      • Dec 2013
      • 27

      #3
      Re: Bang voor reveggen

      Duidelijk, dank! Dus ze blijven in de bloei staan zonder dat ik daarvoor hoef te verduisteren wat dus geen optie is, groet

      Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

      Comment

      • stressloos
        Senior Stoner
        Member
        • Aug 2013
        • 33

        #4
        Re: Bang voor reveggen

        ja als je ze na de oogst kan reveggen zou mooi zijn, dan oogst je nog een keer

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Bang voor reveggen

          Mjah...die gaan echt wel reveggen eh..de dagen worden langer.
          Het is al te zien aan de overvloed van blad dat gevormd wordt.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • HeatedHeavy
            Senior Stoner
            Member
            • Dec 2013
            • 27

            #6
            Re: Bang voor reveggen

            Ja klopt zeer bijzondere bladeren zijn het ook, wel blijft de top aanmaak nog doorgaan nu. maar eigenlijk heb ik dus gewoon een probleem aangezien het niet mogelijk is om ze consequent te verduisteren voor mij? Groet

            Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: Bang voor reveggen

              Neuh, er is geen probleem, het is gewoon de natuur, ze gaan er niet dood van ofzo.
              Gewoon laten gaan, en in sept/okt/nov zijn ze klaar.

              Je probleem is dat je geen geduld hebt en een half jaar te vroeg begonnen bent
              Als je op dit moment een zaadje in een grote pot doet, gaat die deze planten nog inhalen !
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • HeatedHeavy
                Senior Stoner
                Member
                • Dec 2013
                • 27

                #8
                Re: Bang voor reveggen

                Hahah nouja dat geduld is het probleem niet zo maar meer de angst voor toprot en verslechtering van het medium maar leuke leer plantjes, deze plantjes stonden eerst in een tent met 400w hps er boven maar moest wegens omstandigheden binnen stoppen dus had ze in maart naar buiten gegooit met de gedachten dat dat helemaal niks ging worden dus alles is leuk meegenomen, ik heb 3 amnesia afs van greenchoice die nu naar buiten gaan dus die zullen deze wsl nog wel inhalen ja dank voor je reactie. Groet

                Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

                Comment

                • HeatedHeavy
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Dec 2013
                  • 27

                  #9
                  Re: Bang voor reveggen

                  Growerschoice*

                  Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

                  Comment

                  Bezig...