Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

big bang autoflower word geel en krult help aub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    big bang autoflower word geel en krult help aub

    Korting op 420shop
    Hallo ganjafarmers,
    Ik ben bezig met big bang autoflower en the green church autoflower the green churches gaan goed, maar de big bang begint om te krullen en geel uit te slaan, is er misschien iemand die weet wat ik hieraan kan doen en wat de oorzaak is? Ik geef om de de dag powder feeding van greenhouse. Ec 1.4 plus minus en een ph van ongeveer 6. De andere dag gebruik ik normaal kraanwater met de ph tot 6 verlaagd.
    kan iemand mij alsjeblieft helpen?

    Ik zal er een foto bij zetten om het makkelijker te maken.

    alvast bedankt.1401037567579.jpg

    #2
    Re: big bang autoflower word geel en krult help aub

    Luizen misschien? Om de dag voeden is sowieso een beetje overtrokken, dat wilt ook zeggen dat je veel water geeft; levert blokkades en wortelrot op.
    Daarnaast: waarom zit die pot niet vol?
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: big bang autoflower word geel en krult help aub

      Bedankt voor de reactie,
      Ik heb wel enkele luizen gevonden maar die zaten ook op de andere planten en die doen het gewoon prima. Het waren er ook maar 2. En oke misschien dat dat het is hij hangt ook wat meer als de andere planten maar is ook een stuk groter.
      De pot heeft gaten en er ontsnapt allemaal aarde uit aan de onderkant denk ik? Bedankt voor de reactie

      Comment


        #4
        Re: big bang autoflower word geel en krult help aub

        je mag je pot gerust vollen tot aan de bovenste rand met aarde

        Comment

        Bezig...
        X