Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PH waarde water

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    PH waarde water

    Korting op 420shop
    Hallo, Ik heb 3 wietplantjes ( 2 amnesia haze en 1 power flower) ze staan buiten. in kleine potjes met universele potgrond. Ik ging dus langs de growshop om voeding enzo te halen. Ik had alles klaar staan ook een fles PH- maar hij zij ga je ze buiten zetten? ik zij ja. Hij zij dat het onzin was om dat te kopen. ik heb het dus niet gehaald. Maar kraanwater heeft alsnog een te hoge PH waarde. mijn plantjes zijn nog klein dus het lijkt me niet verstandig om ze buiten in de regen te laten staan. Het regent ook niet erg veel dus ik kan ook geen regenwater opvangen in een emmer. wat kan ik het beste doen? moet ik ze gewoon buiten laten staan in de regen? of moet ik ze gewoon kraanwater blijven geven en als het gaat regenen dat opvangen en bewaren en dan steeds regenwater mixen met kraanwater? Weet iemand wat ik moet doen? Bedankt

    #2
    Re: PH waarde water

    Verdomme, dat is een van de eerste eerlijke shophouders waarover ik hoor! Je hebt het niet nodig nee. Als je goede grond hebt, dan buffert die voldoende. Als je inderdaad afwisselt met regenwater, dan krijg je geen enkel probleem. Buiten laten staan werkt altijd prima. Is beter voor je rug, en kost minder moeite. Een goede plant, kan daar tegen.
    Met autoflowers is dat regenwater niet eens nodig; die zijn zo snel klaar, dan je grond nog stabiel is rond oogsttijd.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: PH waarde water

      Wel even in grote potten zetten anders heb je geen buffer dus.

      Het regent niet veel, nee..
      regentnietveel.JPG bl12.gif
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: PH waarde water

        bedankt! Mijn planten zijn nu nog erg klein dus bij regen haal ik ze naar binnen. Ze staan nu in universele potgrond maar als ze gegroeid zijn gaan ze naar een 30liter pot met biobizz potgrond. Als ze hoegroot zijn kan ik ze 24/7 buiten laten staan? En nogmaals bedankt voor jullie antwoorden!

        Comment


          #5
          Re: PH waarde water

          De planten moeten eigenlijk meteen naar buiten.

          Binnen worden ze nooit sterk. Buiten waait het altijd wel een beetje.
          Lets not criticize but legalize

          Comment


            #6
            Re: PH waarde water

            Ik zet ze ook vaal buiten behalve bij regen. Of moet ik ze dan ook buiten laten staan? Verdrinken ze dan niet?

            Comment


              #7
              Re: PH waarde water

              Als je een goede pot hebt, dan loopt het eventuele te veel water, er ook weer uit.
              Lets not criticize but legalize

              Comment


                #9
                Re: PH waarde water

                Hier staan al weken plantjes buiten.
                24/7 in regen en zon.
                Kunnen ze echt wel tegen als je ze buiten zaait.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #10
                  Re: PH waarde water

                  Bedankt voor de reacties! ik ga ze nu buiten zetten onder een parasol

                  Comment

                  Bezig...
                  X