Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

samenstelling aarde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    samenstelling aarde

    Korting op 420shop
    ik wil weten hoeveel beendermeel ,tuinkalium en perliet ik mag mengen met 65 liter universele potgrond 2014-05-26 15.52.14.jpg2014-05-26 15.48.26.jpg

    #2
    Re: samenstelling aarde

    staat er niks op de verpakking?

    Comment


      #3
      Re: samenstelling aarde

      Het is al voorbemest, dus ik zou dat niet door de aarde mengen maar een vloeibare cannabisvoeding gebruiken op het moment dat het nodig is.

      Maar als je het toch al hebt, hooguit een half kopje van beide, en dan hopen dat het niet te sterk wordt.
      Door toevoeging van perliet zwak je het weer wat af, 20% perliet kan er dan wel door.
      Kuipen tot het randje vullen, zakt vanzelf nog wel 5-10cm in.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: samenstelling aarde

        Hey daar kan er niemand antwoord op geven omdat iedere samenstelling van de 3 producten anders is. Hopelijk maak je deze link je iets wijzer, Succes http://www.hostamill.be/NL/NLVerzorg...aarheidAlg.htm
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

        Comment


          #5
          Re: samenstelling aarde

          thx voor de tips.

          Comment


            #6
            Re: samenstelling aarde

            Je mist nog een stikstofcomponent. Anders krijg je tekorten en blokkades. Probeer ongeveer 15% N, 10% P en 10% K aan te houden qua verhouding in droge stof. Dat kun je namelijk gewoon nawegen. Dan meng je hooguit theekopjes van dat mengsel door 65L. Dan zit je vaak vrij universeel.
            Ik gebruik hier ongeveer een half kopje op 9L en de grond is wel op/leeg aan het eind van de run. Veelal door de uitvloei van gietwater in de droge periodes.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: samenstelling aarde

              @LR2 wat gebruik jij dan voor je N?

              Comment


                #8
                Re: samenstelling aarde

                De stikstof geef ik door middel van brandnettelgier en vis emulsie

                Comment

                Bezig...
                X