Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geur bestrijden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geur bestrijden

    Korting op 420shop
    Hallo, Ik heb 2 amnesia haze plantjes en 1 power flower plantje. Ik weet dat de amnesia haze niet de beste keus is voor buiten. als ie gaat bloeien gaat ie erg ruiken. Daar moet vast wel iets aan te doen zijn (bijv een andere plant neerzetten die ook erg ruikt maar dan niet naar wiet). en hoe lang bloeit de amnesia haze plant eigenlijk?

    #2
    Re: Geur bestrijden

    amnesia haze kan van 9 weken tot wel 16 weken bloeien. Afhankelijk van de daadwerkelijke genetica. Maar dat kun je op het web ook vinden.
    De geur maskeren/verbergen, ach jongen, datsoort topics komen ieder jaar een keer of tien voorbij, maar het antwoord blijft hetzelfde ieder jaar: nee, dat is niet mogelijk. Tenzij je een koolstoffilter hebt. Maar als je dat niet hebt, dan nee. Zonder uitzonderingen. "Maar..." nee. Echt. niet.
    Je kan het proberen, maar die moeite hebben anderen al voor jou genomen. Als je effe googled, dan kom je er ook achter dat niemand succesvol is geweest in het verbergen van de geur in de buitenkweek.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Geur bestrijden

      bedankt voor de reactie! maar een koolstoffilter kan je toch niet buiten gebruiken of wel?

      Comment


        #4
        Re: Geur bestrijden

        Wel als je er eentje van 100000000000 kuub hebt

        Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

        Comment


          #5
          Re: Geur bestrijden

          Nee, tenzij je buiten een kas ofzo neerzet. Maar waarom open je daar een tweede topic over? Want nu zijn er alweer 2 topics over een onderwerp wat ieder jaar 10x terug komt. Ik had liever gezien dat je een van die topics van vorig jaar had gebumpt, want daar staat precxies hetzelfde als hier.. Als je die gelezen had, dan had je dus niet: 2x een topic hoeven openen, hoeven reageren, nieuwe vragen hoeven verzinnen, andere topics verdrukken door de activiteit, enz. Mijn advies is, beste swaq, zonder het slecht te bedoelen: google voordat je een topic opent. Google 10 minuutjes, en je zult zien dat elke, maar dan ook echt elke vraag al ooit gesteld is hier. En nog beantwoord ook! Scheelt zoveel werk en moeite voor jezelf en anderen, en het houdt 't forum schoon waardoor mensen dingen beter kunnen vinden!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Geur bestrijden

            Je hebt helemaal gelijk sorry! Hoe kan je een topic verweideren?

            Comment


              #7
              Re: Geur bestrijden

              Op het driehokje drukken en berichtje sturen naar de moderator su6 met je kweek
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

              Comment

              Bezig...
              X