Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

    Lang leve Sensi Seeds! hehe

    Comment


      #17
      Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

      Sensi is zowiezo top ook dat ontken ik niet

      Comment


        #18
        Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

        telkens ik dan es ergens zaadjes koop lees ik achteraf hier wel iets slecht over die zaadbank
        lijkt wel overal iets.
        waar koop je dan best?
        Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
        Jack Herer in scrog
        The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

        Comment


          #19
          Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

          Ja jack wat zoek je in een strain.
          Schrijf dat maar op stuur me een pm en ik stuur jouw een goeie link met wat je zoekt.

          Comment


            #20
            Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

            Met zo'n vraag krijg je weer diezelfde opsomming als antwoord.
            Zoek een soortje wat je wil kweken, selecteer op smaak of effect of lengte bijvoorbeeld, en kijk dan welke strains in aanmerking komen.
            Dan ga je van die strains kweekverslagen zoeken op teh interwebz en kies je de soort waarvan je de minste problemen ziet.

            Een zaadbank kan wel honderd soortjes hebben.
            Als je dan hier 3 slechte ervaringen leest wil dat niet zeggen dat die andere 97 ook slecht zijn.
            Alleen als het eens mis gaat, weiger dan als ze dezelfde nog eens willen sturen. Kies een andere soort.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #21
              Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

              Doe mijn selectie op breeders deze hebben net als goede koks een mix van smaken en maken daar hun strains mee.
              Zaadbanken zijn voor mij alleen goed als de breeder zelf geen webshop/verkooppunt heeft.

              Comment


                #22
                Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

                Das wel helemaal waar Q en goed verwoord, en thnks Mway, zal daar later nog es op in gaan,
                het is idd je voorkeur zoeken en het aanbod afwegen.
                Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                Jack Herer in scrog
                The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

                Comment


                  #23
                  Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

                  Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
                  Zaadbanken zijn voor mij alleen goed als de breeder zelf geen webshop/verkooppunt heeft.
                  Ik dacht dat jij zo'n DNA Genetics fan was?

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    #24
                    Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

                    Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
                    Doe mijn selectie op breeders deze hebben net als goede koks een mix van smaken en maken daar hun strains mee.
                    Zaadbanken zijn voor mij alleen goed als de breeder zelf geen webshop/verkooppunt heeft.
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment


                      #25

                      Comment


                        #26
                        Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

                        Cookaap de goede breeders zoeken ook op terpines en dat maakt de smaak geur en het effect.
                        Kijk 20% thc hit altijd maar op wat voor wijze en goed afrijpen zoals de breeder het bedoeld heeft en dat bij elkaar maakt het verschil.

                        En Wietefras ben nog steeds DNA-fan gisteren weer even langs geweest en een nieuwe cross opgepikt zit misschien wel een paarse banana tussen
                        Maar er is meer in de wereld.
                        Kan over DNA wel zeggen dat de breeder zeer geschikt is voor de beginnende kweker.
                        Strains zitten goed in elkaar zijn vergevingsgezind geen herma sterk en altijd wel iets van Kush in zich voor degen die daar van houden.
                        Heb ook wat gerookt kosherTangie Sinasappel/citrus achtige smaak met een zachte Kush ondertoon met een vleugje vanille.
                        Bij zulke heerlijkheden blijven we fan

                        Comment


                          #27
                          Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

                          nie alleen greenhouse is kut.
                          nirvana mag van mij ook aan de schandpaal

                          Comment


                            #28
                            Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

                            Dat wist ik niet mway, k had toevallig eens van de breeder van ACE seeds gelezen dat hij zn limeted edition zaadjes maakt door simpelweg zn mooiste 2 te kruisen.
                            Ik zal me maar eens op terpenen moeten inlezen wil ik begrijpen hoe ze daarop selecteren. Genoeg leesvoer op het net

                            Comment


                              #29
                              Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

                              En leerzaam voor je eigen selectie ivm smaak uitwerking etc.
                              Level hoger dus ook je eigen rookje en daar doen we het voor.
                              Je hoor mij ook niet zeggen dat goekope zaden bv slecht zijn maar zoeken in een naald in de hooiberg voor mij voor de juiste smaak uitrwerking etc je ken me nu wel.
                              Scheel me in de meeste gevallen €7,- per zaadje dus daar kan ik het niet voor laten 12/13 weken ergens op wachten en verzorgen.
                              De laatste strain die ik kocht waren maar €51 voor 12 regzaden maar zijn van een breeder die zijn zaden ook via een dispenscery verkoopt en waar ik growverslagen van heb gelezen waren limited en moest je echt voor klaar zitten waren in een 20 minuten weg.
                              Dus ik neem ook wel eens een gok met wat veldwerk
                              Maar is Tevens een leuke hobby

                              Comment


                                #30
                                Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

                                Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
                                ..Niet het mooiste mannetje met een mooiste vrouwtje kruisen...
                                forum01-2857.gif
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X