Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • x snowboard
    Advanced Stoner
    Member
    • Jul 2013
    • 51

    #1

    Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

    Korting op 420shop
    Titel zegt genoeg.

    Vorig jaar heb ik 5 Early Skunk seeds van sensiseeds gekocht, waarvan ik er nu nog 1 heb ontkiemt. Ze groeien super goed en snel, IN TEGENSTELLING tot de 5 The Church zaadjes van Greenhouse, die echt veel trager ontkiemden en waarvan er zelfs 2 niet ontkiemden (rot worteltje), dit heb ik gemeld via hun website met een foto erbij, en jawel ze hebben me een 5-pack terug verstuurd gratis, en je raadt nooit, ze komen alweer niet uit... Fuck Greenhouse, echt jammer, was ik ook dit jaar maar gewoon bij Early Skunk van sensi seeds gebleven... Nou ja, nu is het al iets te laat om ze nog te bestellen vind ik...
    groetjes
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

    Dat mag je vinden, ik bestel dit weekend nog nieuwe zaden voor deze zomer. We zijn officieel pas 15 dagen geleden van start gegaan. 2 weken is niks.
    Maar hoe kiem je? Misschien zit er daar een kink in de kabel.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • x snowboard
      Advanced Stoner
      Member
      • Jul 2013
      • 51

      #3
      Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

      Ik leg een dubbel geplooid stuk wc-papier in een schaaltje wat met water. De zaden zijn vochtig genoeg en niet te nat... De early skunk zaadjes vorig jaar en deze van dit jaar schieten na 1 nacht al direkt een wortel van 1 mm, terwijl die zaadjes van The Church (greenhouse) na 2-3 dagen nog niks doen... Echt zonde van die 27 euro (ongvr) ...IMG_3120.JPG
      Last edited by x snowboard; 30 May 2014, 21:00.

      Comment

      • Kill3r008
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 431

        #4
        Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

        Klopt zonde, maar je kan nog makkelijk een paar nieuwe zaadjes planten hoor. Het is nog vroeg in het seizoen

        Comment

        • x snowboard
          Advanced Stoner
          Member
          • Jul 2013
          • 51

          #5
          Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

          Maar los van deze ellende ...:p wil ik toch even mededelen dat Early Skunk feminised seeds van sensi seeds echt een aanrader zijn op vlak van buiten kweek!! Super makkelijk, groeit als zot! Sterke sterke plant en schimmelbestendig

          Comment

          • Kill3r008
            Son of the Bong
            MemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 431

            #6
            Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

            ok Wanneer heb je vorig jaar die early skunk kunnen oogsten?

            Comment

            • x snowboard
              Advanced Stoner
              Member
              • Jul 2013
              • 51

              #7
              Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

              IMG_3553.jpgIMG_3560.jpgIMG_3554.jpg
              5 oktober... Moet wel toegeven dat dat redlijk laat is nee? ik had ook de trichomen op dat moment onder de microscoop gelegd en deze wou ik amber kleurig lekker stoned effeckt dus

              Merk wel op dat mijn potgrond geen voeding meer had en daardoor veel energie uit de bladeren moest nemen... Dit jaar een top grow box 100% terra vn plagron gekocht

              Comment

              • Kill3r008
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 431

                #8
                Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

                wow mooi plantje man ik ga ook maar eens kijken naar early skunk dan

                Comment

                • weibei
                  Bong Master
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2011
                  • 302

                  #9
                  Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

                  Heb onlangs zo'n setje van 5 haze soortjes van greenhouse gekocht, hiervan zijn enkel de strawberry haze en hawaiian snow uitgekomen...
                  Normaal zit de kiemkracht van greenhouse wel goed (naar eigen ervaring) maar dit jaar laten ze het afweten...
                  1 is niet gekiemd, 2 andere zijn slechts deels gekiemd

                  Comment

                  • stafford
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2009
                    • 2382

                    #10
                    Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

                    greenhouse is al langer niet meer wat het was,
                    was ooit een greenhouse fan, maar dat ben ik al 4jaar niet meer.
                    en die rotzooi komt er ook niet meer in bij mij.

                    ben zeer te spreken over royal queen seeds

                    Comment

                    • El Plantos
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2013
                      • 1609

                      #11
                      Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

                      Hier ook goede ervaringen met RQS
                      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                      Comment

                      • angel777
                        Cronic Grower
                        • Mar 2010
                        • 3409

                        #12
                        Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

                        dit topic gaat over greenhouse
                        niet over RQS
                        reclame maken kan ook op andere manier!
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                        Comment

                        • k1
                          Wicked Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2011
                          • 3660

                          #13
                          Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

                          en ik ben geen voorstander van RQS
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #14
                            Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

                            Ik had de laatste keer Greenhouse, een jaar of drie geleden, ook niet van die beste kiemresultaten.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • MWay
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2012
                              • 4999

                              #15
                              Re: Greenhouse zaadjes barslechte kwaliteit

                              Nee RQS spreekt mij ook niet aan en Greenhouse ook niet.
                              Oldschool Sensi daar in tegen goeie genetica nog de oude Hollandse school zullen we maar zeggen.

                              Comment

                              Bezig...