Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

geel witte vlekken op mijn blad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    geel witte vlekken op mijn blad

    Korting op 420shop
    hallo,

    dit is mijn eerste keer dat ik begin met het kweken van plantjes. ik kreeg van een vriend een paar stekjes. deze heb ik vervolgens in de potgrond gedaan ze staan er nu ongeveer 3 dagen in. deze hebben elke dag een klein beetje water gekregen want de grond voelde droog aan ze staan dan ook de hele dag vol op in de zon. nu mijn vraag hoe kan het dat de blaadjes geel witte vlekken krijgen. ook staan de bladeren schuin omhoog. dit lijkt me niet goed.
    ook is op de laaste foto te zien een rietje omdat het stam beetje scheef hing deze is nu wel weer sterk genoeg

    het zijn autoflowers welke weet ik zo niet mocht dit van belang zijn welke dan zou ik dit kunnen navragen

    alvast bedankt !

    IMG_2619.jpgIMG_2618.jpgIMG_2617.jpg

    #2
    Re: geel witte vlekken op mijn blad

    Keertje goed watergeven moet al flink helpen. Niet teveel, halve liter per pot ofzo. Vraag meteen effe aan die maat van je of die planten eerder onder een lamp stonden, die verkleuringen komen vaak voor bij binnenplanten die buiten gezet worden.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    Bezig...
    X