Welke ziekte zou dit zijn?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sponge bob
    Advanced Stoner
    Member
    • Apr 2010
    • 60

    #1

    Welke ziekte zou dit zijn?

    Korting op 420shop
    Beste kwekers,
    Ik vraag mij af als mijn planten een tekort hebben aan een bepaalde voeding, ziek zijn of als ze besproeid zijn geweest door pesticiden die door de wind op mijn plantjes zou zijn gevallen. Mij planten hebben dit al meerdere weken deze foto's zijn van stekjes die ik van deze planten heb genomen.
    Eerste komen de toppen van de blaadjes geel enz (zie foto's)

    bedankt voor de hulp
    Attached Files
  • thugz
    Amazing Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4284

    #2
    Re: Welke ziekte zou dit zijn?

    volgens mij,

    ik ben aan het verzuipenziekte
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment

    • angel777
      Cronic Grower
      • Mar 2010
      • 3409

      #3
      Re: Welke ziekte zou dit zijn?

      wie neemt er nu zulke ongezonde stekken van 'n plant??????????????????????
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Welke ziekte zou dit zijn?

        Yep, dat zie je ook wel eens bij slecht wortelende stekken. Hoe lang staan ze al zo ?
        Ze staan ook wat nat idd.

        Als stekken met een weekje niet geworteld zijn kan het een lang verhaal worden.
        Zet ze minder nat en voedt ze met een lichte bladvoeding.
        Zo gauw ze wortels hebben in de (niet-te-natte-bijna-droge)aarde zetten.

        Als er nog nieuw groen blad komt redden ze het nog wel. (foto #1 en #2)
        Die andere kun je wel afschrijven denk ik.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • sponge bob
          Advanced Stoner
          Member
          • Apr 2010
          • 60

          #5
          Re: Welke ziekte zou dit zijn?

          Toen ik ze nam waren ze volledig groen. Btw eerste keer dak stek.

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Op mijn spot hebben de planten hetzelfde probleem :s en daar zitten ze niet in het water.

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Wat bedoel je met bladvoeding? Is dit in normale winkels ook te vinden?

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Wat bedoel je met bladvoeding? Is dit in normale winkels ook te vinden?

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #6
            Re: Welke ziekte zou dit zijn?

            Google is je vriend!
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            Bezig...