Wat denken jullie van mijn Autoflowers? oogsttijd bijna?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • AutoFlooow
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2012
    • 176

    #1

    Wat denken jullie van mijn Autoflowers? oogsttijd bijna?

    Korting op 420shop
    hier mijn White Widow autoflower van het huismerk:
    20140729_192814.jpg20140729_192824.jpg

    hier mijn White Haze autoflower:
    20140729_192718.jpg20140729_192731.jpg

    wat denken jullie? hoe lang nog ongeveer?
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Wat denken jullie van mijn Autoflowers? oogsttijd bijna?

    Da's bijna niet te zien in dit (laatste) stadium.
    Pak een goeie loep van minstens 30x of een microscoopje, een klein blaadje uit de top, en bekijk de trichomen.
    Alleen op die manier ben je zeker wat je oogst.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • angel777
      Cronic Grower
      • Mar 2010
      • 3409

      #3
      Re: Wat denken jullie van mijn Autoflowers? oogsttijd bijna?

      oogsten
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment

      • AutoFlooow
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2012
        • 176

        #4
        Re: Wat denken jullie van mijn Autoflowers? oogsttijd bijna?

        Heb geen microscoop dus het is een beetje op de tast.
        Als ik goed kijk van dichtbij zie ik enkel witte trichomen.
        . nog geen ambers volgens mij ertussen

        Comment

        • AutoFlooow
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2012
          • 176

          #5
          Re: Wat denken jullie van mijn Autoflowers? oogsttijd bijna?

          20140801_164849[1].jpg White haze: oogsten die handel? al veel gele bladeren verwijdert ook. trichomen clear-milky 50/50%
          20140801_164946[1].jpgWhite widow huismerk: toprot gevonden en meeldauw aanwezig. omhakken of niet? trichomen clear-milky 50/50%

          Comment

          • FlintStoned
            Banned
            • Oct 2012
            • 5580

            #6
            Re: Wat denken jullie van mijn Autoflowers? oogsttijd bijna?

            Bij toprot niet wachten maar direct ruimschoots wegknippeen. Het wordt namelijk met het uur erger!!!!!!

            Comment

            • AutoFlooow
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2012
              • 176

              #7
              Re: Wat denken jullie van mijn Autoflowers? oogsttijd bijna?

              ja die is verwijdert nu. verder laten afbloeien of toch best omdoen?

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #8
                Re: Wat denken jullie van mijn Autoflowers? oogsttijd bijna?

                Waarom moeten wij dat bepalen? Het is jouw plant en jij moet er van roken. Zo leer je ook meteen het juiste moment zelf in te schatten de zijwieltjes mogen er wel af.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                • AutoFlooow
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2012
                  • 176

                  #9
                  Re: Wat denken jullie van mijn Autoflowers? oogsttijd bijna?

                  heb ze dan toch maar gehakt
                  wel te vroeg. vraag me af hoe die gaat smaken en als je er effect van hebt?

                  Comment

                  Bezig...