Wat moet ik doen!!!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • donder
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 90

    #1

    Wat moet ik doen!!!!

    Korting op 420shop
    Hallo medekwekers

    Mijn north light auto begint helaas toprot te krijgen heb de stukjes er al tussen uit geknipt!
    De trichomes zijn redelijk milky zou ik nou stoppen met voeding geven??
    Onder in mogen ze eigenlijk nog wel even

  • donder
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 90

    #2
    Re: Wat moet ik doen!!!!

    Comment

    • de thuis kweker
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 108

      #3
      Re: Wat moet ik doen!!!!

      Ik zou het nog een paar dagen afwachten als je meer toprot krijgt de zaag er in en begin maar te knippen

      Comment

      • shivaman
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2012
        • 905

        #4
        Re: Wat moet ik doen!!!!

        Haal iig die bruine verdorde bladeren eruit. Daar knappen je toppen niet van op.
        En idd stoppen met voeding geven.
        Ik hoop dat je je rot RUIM heb weggeknipt, anders kan je morgen weer..
        Shivaman-s-Amnesia-scrogg

        Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
        (running)

        Comment

        • donder
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 90

          #5
          Re: Wat moet ik doen!!!!

          Oke die haal ik weg! Ja heb aardig ruim geknipt

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #6
            Re: Wat moet ik doen!!!!

            Je kunt een plant ook in delen oogsten, eerst de rijpe bovenkant, en de onderste takken wat later.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • donder
              Expert Stoner
              MemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 90

              #7
              Re: Wat moet ik doen!!!!

              ohhhhhh dan ga ik dat doen!
              bedankt voor de tips allemaal en ik hoop dat de toprot weg blijft!
              hoe lang minimaal moet ik water geven voor het oogsten???

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #8
                Re: Wat moet ik doen!!!!

                Zet die schaar er gewoon in. Hoelang je water mag geven, of moet voeden, dat is allemaal te vinden op het forum. Maar iedereen doet het anders. Als ze rijp zijn, zijn ze rijp en dan moet je knippen. Om nu nog 1-7 weken (iedereen doet het anders) enkel water te gaan geven gaat niet werken. Want er zit al rot in. Dat wordt alleenmaar meer.

                Wijze les voor de volgende keer: eerst lezen en dan pas zaadjes gaan planten.
                Denk dan bijvoorbeeld ook aan een passende titel zoals 'toprot bijna klaar'. Want mensen die eenzelfde vraag hebben, die zullen zoeken op toprot + rijp + oogsten + bloei, die mensen kunnen nu niks met een titel als "Wat moet ik doen!!!!" als ze aan het zoeken zijn. Die slaan ze over, maken ze weer een nieuw topic, en zo blijft de molen aan het draaien. Inmiddels is jouw vraag namelijk ook alweer 8 keer gesteld, en beantwoord.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                • Helemaal Top
                  Junior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2014
                  • 565

                  #9
                  Re: Wat moet ik doen!!!!



                  We moeten hier ook rekening mee gaan houden ;(

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #10
                    Re: Wat moet ik doen!!!!

                    Zet iets boven je plant zo dat de regen er niet op kom
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • donder
                      Expert Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2013
                      • 90

                      #11
                      Re: Wat moet ik doen!!!!

                      ja ik heb een afdakje!
                      de rot is gelukkig niet erger geworden ik hou haar goed in de gaten

                      Comment

                      Bezig...