Help! mijn buiten/binnen wietjes!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • h4d3s
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Aug 2014
    • 5

    #1

    Help! mijn buiten/binnen wietjes!

    Korting op 420shop
    Beste leden,

    ik heb sinds 6 weekjes 2 buiten plantjes staan die uit gefeminiseerde zaadjes kwamen, dus geen stek.

    De grootste is een L.A widdow en de kleinere een Amsterdam cheese.

    sinds een paar dagen zie ik dat op de bovenkant van me widdow een soort balletjes komen waar ik me erg druk om maak(Herma?) daarom voeg ik een paar foto`s bij
    graag zou ik een paar tips hebben over wat en hoe ik nu verder moet.
    toen ik ze kreeg waren ze ongeveer 5cm groot ik heb ze meteen overgepot naar een grotere bak met Special mix aarde voldoende voeding werd mij verteld voor ongeveer 6 weken.
    overdag staan ze buiten zo veel mogenlijk in de zon en savonds ben ik net begonnen met ze binnen te zetten 12/12 of is dit te vroeg?

    ik heb ze dus alleen maar water gegeven tot nu toe en hoop dat jullie mij kunnen begeleiden

    Dankjullie wel! H4d3s

    IMG_0252.jpgIMG_0256.jpgIMG_0255.jpg
    dit is wat ik bedoel met het balletje (herma?)

    IMG_0254.jpg
    links Amsterdam Cheese & Rechts L.A widdow


    Vandaag na het knippen:

    IMG_0258.jpgIMG_0267.jpgIMG_0266.jpgIMG_0265.jpgIMG_0264.jpgIMG_0262.jpgIMG_0261.jpgIMG_0260.jpgIMG_0259.jpgIMG_0268.jpg

    (lamp is alleen voor de sier)
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Help! mijn buiten/binnen wietjes!

    Geef die plant is een flinke liter water ofz
    God was never on your side..

    Comment

    • h4d3s
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Aug 2014
      • 5

      #3
      Re: Help! mijn buiten/binnen wietjes!

      Gewoon nu in het donker of wachten tot morgen in het licht?

      Comment

      • Shiva Ketama
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2014
        • 867

        #4
        Re: Help! mijn buiten/binnen wietjes!

        Die balletjes dat je ziet, zie ik bij het knakken van mijn planten ook. Als je de apicale dominantie doorbreekt van de hoofdtop zie je die balletjes op de lager gelegen nodes komen. Dus de lager gelegen nodes gaan naar boven beginnen groeien.

        Mannelijkheden zijn een balletje op een stokje en niet zo een uitstulping aan de stam.

        Heb je ze geknakt en waarom heb je ze geknipt?


        Grtz.

        Comment

        • weibei
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Mar 2011
          • 302

          #5
          Re: Help! mijn buiten/binnen wietjes!

          Is dat een gloeilamp waaronder ze staan? Als dit zo is ,dan komt daar niks van nuttig licht vanaf. Zet ze gewoon buiten!
          O ja vul je potten tot op aan de rand

          Comment

          • angel777
            Cronic Grower
            • Mar 2010
            • 3409

            #6
            Re: Help! mijn buiten/binnen wietjes!

            als die smalle sprietjes niet snel weerstand krijgen door 'n ventilator dan zal dat niet veel worden vermoed ik zo
            zijn beide mooie heerlijke soortjes dus zonde de kweek te verpesten!
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: Help! mijn buiten/binnen wietjes!

              Lol...kijk dan, die knipt al de fanleaves eraf.
              't Is al geschied Angel.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • h4d3s
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Aug 2014
                • 5

                #8
                Re: Help! mijn buiten/binnen wietjes!

                wat bedoel je met heb je ze geknakt? en ik heb ze geknipt om de lelijke bladeren weg te halen en de kleine blaadjes meer zon te geven

                Thnx

                Oorspronkelijk geplaatst door Shiva Ketama
                Die balletjes dat je ziet, zie ik bij het knakken van mijn planten ook. Als je de apicale dominantie doorbreekt van de hoofdtop zie je die balletjes op de lager gelegen nodes komen. Dus de lager gelegen nodes gaan naar boven beginnen groeien.

                Mannelijkheden zijn een balletje op een stokje en niet zo een uitstulping aan de stam.

                Heb je ze geknakt en waarom heb je ze geknipt?


                Grtz.
                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                Lol...kijk dan, die knipt al de fanleaves eraf.
                't Is al geschied Angel.
                T kwaad is al geschied? dus jij wil zeggen dat de planten nu niks meer worden?

                Comment

                • LR2
                  Mother of all Growers
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2011
                  • 8552

                  #9
                  Re: Help! mijn buiten/binnen wietjes!

                  Laten we zeggen dat je een volledig functionerende plant had, die werkte op zonnepanelen (bladeren). Maar die zonnepanelen heb je kapot geslagen.. Dus je plant werkt niet meer zo lekker.
                  Als je dat niet zelf had kunnen bedenken - of gelezen, het wordt dagelijks geroepen dat de bladeren de longen, motor, het hart, de ogen en de maag van de plant zijn - dan is er weinig mee te beginnen.

                  Als je bij jezelf een long/hartklep/maag amputeert, dan gaat je hoofdhaar (of wat dan ook) ook niet sneller groeien. Zo is het ook met planten. Bladeren heeft de plant nodig, en pas wanneer ze die écht niet meer nodig hebben, dan laten ze die vanzelf wel vallen! Als je die er zomaar af gaat trekken, veroorzaak je stress, groeiachterstand, open wonden, etc. etc. En dat is eigenlijk geen goed idee om te doen.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment

                  • phangngaone
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2013
                    • 375

                    #10
                    Re: Help! mijn buiten/binnen wietjes!

                    Zo is dat

                    Comment

                    • Matsy80
                      Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2014
                      • 616

                      #11
                      Re: Help! mijn buiten/binnen wietjes!

                      Gewoon een plant laten doen zoals het hoort, daar krijg je de beste groen af.

                      Comment

                      • h4d3s
                        Stekje
                        Nieuw Lid
                        • Aug 2014
                        • 5

                        #12
                        Re: Help! mijn buiten/binnen wietjes!

                        oke een goede les voor de volgende keer bij deze even een update hoe ze er nu bij staan
                        IMG_0303.jpg IMG_0306.jpg

                        Comment

                        • kvb
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Feb 2014
                          • 281

                          #13
                          Re: Help! mijn buiten/binnen wietjes!

                          keurig uit de zon

                          het scheelt echt veel of ze buiten staan of achter een ruit hoor

                          Comment

                          • Smowkie
                            Elite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2011
                            • 2684

                            #14
                            Re: Help! mijn buiten/binnen wietjes!

                            Mooie aanvulling LR2..

                            Wijze les h4d3s , anyway ze zien er verder goed uit dus het word de volgende weken iets spannender!

                            Ik laat ze ook altijd hangen tot ze vanzelf loslaten ....

                            Veel succes verder

                            Comment

                            • belladonna
                              Guru of all Growers
                              Lucky Member
                              • Aug 2008
                              • 10674

                              #15
                              Re: Help! mijn buiten/binnen wietjes!

                              Zet die plant buiten lekker in de zon
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...