Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat doe ik Hier tegen ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat doe ik Hier tegen ?

    Korting op 420shop
    Hallo Mede-growers!

    Zoals meer van jullie aan het doen zijn, Ben ik natuurlijk ook bezig met het verzorgen van mn 2 schatjes.

    (waarom 2 ? Dit heeft met een gevalletje lastige buren te maken, na lang overleggen en kutten, Stonden er eindelijk 2 !)

    Ze zijn een aardig eind op weg, Ik heb ze Getopt, Gelollipopt, En natuurlijk netjes Water gegeven.
    Ik sta iedere dag met Zorgvuldig oog, Mn plantjes te controleren Op evt. Beestjes + Ongedierte.

    Ik zie gelukkig, Weinig tot geen ongedierte,, Maar toch snoept er iemand van mijn blaadjes..
    Wat zou ik hier tegen kunnen doen?
    Of wat zou dit kunnen zijn ?
    En ,wat voor tips zouden jullie mij kunnen geven, Om deze plantjes te redden van 't nederlandse weer..?


    Ik Zal even naar beneden lopen , en een paar fototjes schieten.

    Hier het resultaat.

    IMG_5453.jpgIMG_5454.jpgIMG_5455.jpgIMG_5456.jpg


    (toch zijn ze wel mooi hoor!)

    Graag hoor ik meer !
    Groetjes, Flrzz.


    Last edited by Flrzz; 19 August 2014, 15:26.

    #2
    Re: Wat doe ik Hier tegen ?

    Als je zwarte drolletjes kunt vinden (ter grootte van drie-vijf zandkorrels) dan zijn het sprinkhanen of rupsen.
    Anders zijn het wantsen, of wat anders.
    Kun je weinig tegen doen, die rupsen komen 's nachts over je takken gewandeld; die kun je wegplukken. Al het andere is nauwelijks te bestrijden.
    De schade is niet groot genoeg om je planten om zeep te helpen, dus je hoeft eigenlijk niks te doen.

    Als lollypoppen het weghalen van bladeren is, dan moet je daar trouwens mee ophouden. Is nergens voor nodig en je ontneemt de plant van broodnodige energie-fabriekjes.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Wat doe ik Hier tegen ?

      Dankjewel!
      Ik zal het onthouden, Mocht er meer zijn.. Dan lees je dat natuurlijk vanzelf!

      Comment

      Bezig...
      X