Drogen?!?!:-o

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • led
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2010
    • 187

    #1

    Drogen?!?!:-o

    Korting op 420shop
    Nu heb ik hele mooie planten/bomen staan maar nu komt het volgende probleem. Drogen. Alle andere jaren ging dat wel op zolder maar nu is het zo giga veel met die enorme planten. Hoe doen jullie dat? Iemand tips voor compact en snel goed drogen? Op zolder kan wel maar de buurman kon het vorig jaar ruiken[emoji16] Geur is in het begin echt te sterk.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Shiva Ketama
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2014
    • 867

    #2
    Re: Drogen?!?!

    Alle toppen manicuren en in een droogrek? Als het teveel knipwerk is mss machientje kopen om te helpen.

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: Drogen?!?!

      Neem en hele grote doos span er draden in en hang daar je toppen in op doos dicht elke dag wel effe luchten
      God was never on your side..

      Comment

      • odyssee
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • Feb 2011
        • 416

        #4
        Re: Drogen?!?!

        Of koop je zoiets wietdroogrek images.jpg
        Attached Files
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

        Comment

        • PyroNL
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 259

          #5
          Re: Drogen?!?!

          Dit is ook een uitkomst voor mensen zonder drooghok:
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...r-ventilatoren)

          Ik heb het zelf ook gemaakt en ken meer forumleden die er nu een hebben.

          Gr.

          Comment

          • led
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Jul 2010
            • 187

            #6
            Re: Drogen?!?!

            @PyroNL is idd wel een goed idee. Maar ik ben bang dat ik het niet red met 1 zo'n kistje[emoji16] ik had vorig jaar bijna 1kg van 1,5 plant. Nu heb ik er 5. dit is mijn wiet heg.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment

            • Wietefras
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2013
              • 4374

              #7
              Re: Drogen?!?!

              Dan koop je een droogtent met afzuiger en hang er zo'n droogrek in als odysee laat zien?

              Zoiets als deze set bij Greensell bijvoorbeeld?

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #8
                Re: Drogen?!?!

                Tja denk eerst na voor je begin OHOOOOOOOOOOOO da word Uren knippen
                kamer vol toppen hangen en afuiging kopen

                Deftige planten Knap gedaaan Toppieeeeeeee
                God was never on your side..

                Comment

                • led
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2010
                  • 187

                  #9
                  Drogen?!?!

                  Dit is een super plant dus doet zichzelf
                  Vind het niet erg dat ik mort knippen hoor. Is voor een goed doel

                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment

                  • PyroNL
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2010
                    • 259

                    #10
                    Re: Drogen?!?!

                    Dan maak je 3 dozen en stapel je ze mooi op elkaar
                    Wel elke dag ff luchten

                    Comment

                    • led
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2010
                      • 187

                      #11
                      Re: Drogen?!?!

                      Dat red ik niet met 3 dozen denk ik


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment

                      • LR2
                        Mother of all Growers
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2011
                        • 8552

                        #12
                        Re: Drogen?!?!

                        Dan neem je 12 dozen? Een beetje meedenken mag wel
                        Maar een tijd geleden, vorig jaar dacht ik, heb ik nog een topic gemaakt over droogmachines. Daarmee zou je ze in het begin 2x 3 uur op 30°C kunnen drogen en daarna gewoon ophangen om rustig verder te drogen. Het grootste gedeelte van de geur ben je dan al kwijt.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment

                        • phangngaone
                          Big Bongmaster
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2013
                          • 375

                          #13
                          Re: Drogen?!?!

                          succes ermee

                          Comment

                          • Matsy80
                            Grower
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2014
                            • 616

                            #14
                            Re: Drogen?!?!

                            Wow Gij gaat nog meer knip werk hebben dan ik hehe. Ik heb 3 planten en dit gaat ook nog tof zijn hehe.
                            Maar ik heb ook nog zitten denken aan zo een droogrek. Zal waarschijnlijk niet zoveel kosten ergens in de blokker ofzo
                            Ik ga wel nog een plaats moeten zoeken maar onder mijn trap is er genoeg plaats daarvoor.
                            Alvast veel plezier en nog succes met de 5

                            Comment

                            Bezig...