The Church, 4 maanden oud, buitenkweek, geen toppen??!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • missbrown
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Jul 2010
    • 16

    #1

    The Church, 4 maanden oud, buitenkweek, geen toppen??!!

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Meet my church.... Nog geen toppen te zien...
    Zal ik hem verduisteren 12/12?
    Moet ik hem dieven/toppen?
    IMG_4087.jpgIMG_4088.jpgIMG_4089.jpgIMG_4091.jpgIMG_4094.jpgIMG_4095.jpgIMG_4096.jpg
    alle tips welkom!
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: The Church, 4 maanden oud, buitenkweek, geen toppen??!!

    Over 30 dagen is het buiten 12/12.. Als je de plant zijn gang laat gaan, dan gaat ze vanzelf in bloei. Maar verduisteren kan ook. Of je daarmee nu nog sneller bent (duurt alsnog 17-21 dagen tot de bloei echt start) dat durf ik niet te zeggen. Je moet er maar zin in hebben.. Om nu nog te dieven kan, maar toppen raad ik af: stel de bloei begint eerder, dan krijg je allemaal kleinere topjes. In plaats van een paar flinke kaarsen + kleine topjes.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • missbrown
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Jul 2010
      • 16

      #3
      Re: The Church, 4 maanden oud, buitenkweek, geen toppen??!!

      Haha! Eindelijk een reactie! ��
      niet verduisteren dus ok! Ik zal er verder dan maar afblijven he ...

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: The Church, 4 maanden oud, buitenkweek, geen toppen??!!

        Rustig wachten nie panikeren dus toppen komen er aan
        God was never on your side..

        Comment

        • missbrown
          Junior Stoner
          Nieuw Lid
          • Jul 2010
          • 16

          #5
          Re: The Church, 4 maanden oud, buitenkweek, geen toppen??!!

          ik zou een topbooster willen geven

          4 weken voor de oogst..
          ik vermoed start einde september?
          anybody?

          Comment

          • ak49
            Advanced Stoner
            Member
            • Jul 2013
            • 73

            #6
            Re: The Church, 4 maanden oud, buitenkweek, geen toppen??!!

            ziet er mij een stevig plantje uit daaaaaaaaaaam !!!

            Comment

            • soulrebel
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2014
              • 1606

              #7
              Re: The Church, 4 maanden oud, buitenkweek, geen toppen??!!

              mooie struik heb je daar

              Comment

              • missbrown
                Junior Stoner
                Nieuw Lid
                • Jul 2010
                • 16

                #8
                Re: The Church, 4 maanden oud, buitenkweek, geen toppen??!!

                Thnxx, dat wou ik horen Buiten wat groeistof voor tomaten, en éénmaal bloeispul heeft ze niets gekregen...
                daarom, ik heb haar wat verwaarloosd misschien... alle tips welkom...

                Comment

                • led
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2010
                  • 187

                  #9
                  Re: The Church, 4 maanden oud, buitenkweek, geen toppen??!!

                  Ik zie hier toch ook al beginnende topvorming. Hij is al bezig. Lekker laten staan zo


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment

                  • soulrebel
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2014
                    • 1606

                    #10
                    Re: The Church, 4 maanden oud, buitenkweek, geen toppen??!!

                    gaat allemaal wat langzamer met ons topweergewoon rustig verder laten bloeien zou ik doen...

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #11
                      Re: The Church, 4 maanden oud, buitenkweek, geen toppen??!!

                      zou verder niks toevoegen plant is mega mooi
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • x snowboard
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Jul 2013
                        • 51

                        #12
                        Re: The Church, 4 maanden oud, buitenkweek, geen toppen??!!

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Hey, blij om iemand te horen die ook een Church dame heeft staan

                        Ik heb er 6 staan. 4 dagen geleden had ik enkel een paar haartjes staan hier en daar, wat dus voorbloei betekende, oftewel gewoon dat de plant volwassen is... maar plots, sinds gisteren zie ik kleine paars achtige,schub-achtige blaadjes uit de top komen! met er rond langere witte donzige, krullende haartjes, Ze staan eindelijk in Bloei! Ik wil dus zeggen dat je echt niet moet gaan verduisteren... Dit houd je toch niet vol (ik toch niet :p ) en is een heel gedoe :s Laat gewoon staan die handel en zorg gewoon dat bij regenval ze beschut zijn, zodat de topjes(zeker als ze in bloei staan) echt zo weinig mogelijk nat worden! ==> Geen/'Bijna geen) toprot! Das echt het belangrijkste Naar mijn mening echt een super outdoor strain! Ik zal morge eens wat pics tonen van de topjes zodat je kunt zien war je op te wachten staat

                        greets,

                        Comment

                        • Ilikebigbuds
                          T.H.C. Master
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2014
                          • 549

                          #13
                          Re: The Church, 4 maanden oud, buitenkweek, geen toppen??!!

                          Just wait for it, and roll another Mary Jane to relax
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                          Comment

                          • missbrown
                            Junior Stoner
                            Nieuw Lid
                            • Jul 2010
                            • 16

                            #14
                            Re: The Church, 4 maanden oud, buitenkweek, geen toppen??!!

                            thnxxx i love you all guys!!!!
                            blij dat ik er niet alleen voorsta ze begint over de schutting te groeien, hello neighbour en ik begin ongeduldig te worden... benieuwd naar je fotos, bro #snowboard en indeed kga mijn creativiteit moeten aanspreken en afdkje bouwen... iieeuw hoe flikikdat?
                            Last edited by missbrown; 25 August 2014, 23:16.

                            Comment

                            • x snowboard
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Jul 2013
                              • 51

                              #15
                              Re: The Church, 4 maanden oud, buitenkweek, geen toppen??!!

                              Hier de foto's, getrokken met mijn GoPro :p

                              GOPR0024.jpgGOPR0027.jpgGOPR0021.jpgGOPR0022.jpgGOPR0026.jpg

                              Comment

                              Bezig...