Hoe kan dit????

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • skunkxxl
    Senior Stoner
    Member
    • Sep 2011
    • 35

    #1

    Hoe kan dit????

    Korting op 420shop
    Hallo, ik heb 5 weken geleden mijn plantjes ontkiemd en na 5 weken heeft 1 plantje al toppen en is maar 10cm hoog.


    hoe kan dit?


    Mvg




    image.jpg
  • Dirkkkuit
    Big Bongmaster
    • Jun 2014
    • 367

    #2
    Re: Hoe kan dit????

    Autoflower. Wel lief klein plantje.

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: Hoe kan dit????

      Wa denk je da wij kunnen toveren of zo
      Soort zaad ?
      God was never on your side..

      Comment

      • PyroNL
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2010
        • 259

        #4
        Re: Hoe kan dit????

        Dat is wel erg klein voor 5 weken groeien, wat heb je er mee gedaan?
        Of slecht zaad kan ook nog...

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Re: Hoe kan dit????

          Autoflower die blijven soms zo klein
          God was never on your side..

          Comment

          • Ilikebigbuds
            T.H.C. Master
            MemberLucky Member
            • Aug 2014
            • 549

            #6
            Re: Hoe kan dit????

            ik had wel een enkele achterblijver die na 4 a 5 weken maar iets groter was dan dat, maar heb je ze zonder lampen binnen staan ofzo? want ze zijn idd wel erg klein
            maar het kan aan het zaad liggen natuurlijk, en welk soortje het is
            https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

            Comment

            • LR2
              Mother of all Growers
              MemberLucky Member
              • Nov 2011
              • 8552

              #7
              Re: Hoe kan dit????

              pfoe, ik zal een lijstje maken met mogelijkheden:
              -wortelobstructie
              - ph problemen
              - genetisch teveel ruderalis
              - genetisch foutje
              - ongezond/oud/besmet zaad
              - te weinig voeding
              - te weinig licht
              - te natte aarde
              - te weinig zuurstof in de bodem
              - verkeerde aarde
              - verzilting van de aarde
              - kleine pot
              - temperatuur
              - het hoort misschien zo?

              Hoe dan ook, je plant begint net met bloeien. Er kan makkelijk nog 5-15 centimeter bij komen als de omstandigheden goed zijn.

              Maar het helpt zeker als je effe vermeld welke soort, waar gekocht, welke grond, etc. Dan kunnen wij bedenken of we dezelfde hebben en een oorzaak proberen aan te wijzen.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              • skunkxxl
                Senior Stoner
                Member
                • Sep 2011
                • 35

                #8
                Re: Hoe kan dit????

                Grond is vers uit een zak gehaald. Staat ergens in het buitenland. Staat altijd buiten in de volle zon. Teveel water kan bijna niet want, ik heb nog 4 andere planten staan en ze hebben allemaal evenveel water gehad. Ik weet niet exact welk soort dit is. Mijn oude heer heeft de plantjes een keer onder een afdak gezet en nu weet ik niet meer welke welk soort is. Hier wel een foto van welke het kan zijn.
                Attached Files

                Comment

                • led
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2010
                  • 187

                  #9
                  Re: Hoe kan dit????

                  Goede balkon plantjes


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment

                  • bas1
                    Stoner
                    Member
                    • Sep 2010
                    • 20

                    #10
                    Re: Hoe kan dit????

                    dat is een female auto van Masters.staat toch gewoon op het zakje.

                    Comment

                    • LR2
                      Mother of all Growers
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2011
                      • 8552

                      #11
                      Re: Hoe kan dit????

                      Haha, geen og kush; die bloeit nu nog niet. Geen early skunk, die worden groter. Dus ik vermoed dat het die auto frisian dew is. Mooi klote van dutch passion, ik heb ook weleens een autofem soort bij hun gekocht die niet groter werd dan 20cm. Ik heb het gevoel dat ze hun best niet meer doen.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      Bezig...