Ga ik kunnen oogsten?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Tsjakke
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2013
    • 127

    #1

    Ga ik kunnen oogsten?

    Korting op 420shop
    Allen,

    Ik heb sinds begin maart een zaadje in de grond gestopt, en daar is een flinke plant uit gegroeid. (2m, zelfs iets hoger)

    De plant heeft er altijd gezond uit gezien, en staat in men tuin op een plaats die van 10u 's ochtends, tot de zon onder is, licht krijgt. Ik heb hem gewoon zen ding laten doen, buiten af en toe wat blaadjes trimmen. Nu hebben we in de lage landen weer een 'fantastische' zomer gehad, en vraag ik me af of men plant wel uitgebloeid geraakt?

    Kan ik hem eventueel nog wat helpen, door bvb wat voeding te geven?0 (heb nog wat staan van men binnenkweek)

    Zie foto's, deze zijn gisteren genomen

    20140908_192609.jpg20140908_192624.jpg20140908_192634.jpg
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-homemade-kast
  • de thuis kweker
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2011
    • 108

    #2
    Re: Ga ik kunnen oogsten?

    Geduld.. bloeivoeding kan altijd, maar 1.5 a 2 week voor de oogst stoppen met voeding geven, dan alleen water !

    Comment

    • Tsjakke
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 127

      #3
      Re: Ga ik kunnen oogsten?

      Enig idee hoelang hij nog zou moeten? Op men plant binnen heb ik daar perfect zicht op maar dit is men eerste buitenkweek. En dan voed ik hem wat bij, bedankt
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-homemade-kast

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Re: Ga ik kunnen oogsten?

        8-9 weken, misschien 7. Waarom haal je die pot er niet onder vandaan? Dan hoef je niet te voeden en nauwelijks water te geven. Scheelt centen en moeite.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • Tsjakke
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Jul 2013
          • 127

          #5
          Re: Ga ik kunnen oogsten?

          LR2, dat is geen pot hoor. Gewoon 4 plankjes die ik aan elkaar genageld heb, met een koperdraadje er bovenop, om men jong plantje destijds te beschermen voor slakken. Hij staat in de volle grond hoor.

          Dus, ik ga hem kunnen oogsten? Das een pak van men hart.
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-homemade-kast

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: Ga ik kunnen oogsten?

            Kun je misschien beter hier vragen

            Dit lijkt me het goeie topic.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Tsjakke
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Jul 2013
              • 127

              #7
              Re: Ga ik kunnen oogsten?

              Thanks makker, appreciate it
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-homemade-kast

              Comment

              Bezig...