Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel gram per plant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: hoeveel gram per plant

    1.2kg droog van 1 plant. PP, buiten, volle grond. standaard op die lokatie 750gr of meer per plant . Moet wel gezegd worden dat op meer dan 'n meter diepte een stapel steenwolmatten is ingegraven. Als er geen wiet staat staan er Dahlia's die zo groot worden als twee forse knuisten tegen mekaar
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #17
      Re: hoeveel gram per plant

      Ik heb het nooit gewogen, maar van de F1 Ruderalis Indica heb ik toch wel een goeie 700gr/plant getrokken. Genoeg voor vier bierpullen tot de rand vol en nog drie boterhamzakjes. Is dat 700 gram?
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #18
        Re: hoeveel gram per plant

        net geoogst,

        1 plant

        autoflower notorious white van zambeza
        http://www.zambeza.nl/84-notorious-white.html

        plantje is 73 cm hoog geworden, hoofdbud 31 cm + 8 zij takken/ nevenbud's

        opstelling is 125 watt (groei lamp -> dus geen bloei lamp ) (<-kan dat ????? ja dat kan dat zie je)
        totale wattage opstelling nu 187 watt (inclusief alle Fan's, verwarmingen, bevochtigers, enz)

        natte oogst 139.5 gram (een mooie ronde 140 gr dan maar )

        HPIM0503.jpgtrut uitgeknipt.JPG

        goeie aanrader voor autoflower liefhebbers
        Last edited by bramonius; 3 August 2012, 09:31.

        Comment


          #19
          Re: hoeveel gram per plant

          Lekkah!

          Maar das 30 gram max droog en met 6 uur licht meer komde op zon 0,25 gr/Watt. In geval van 1 plant he.
          Mot ie wel heul lekker smaken..

          Rookse!

          Comment


            #20
            Re: hoeveel gram per plant

            dan neem je heem wel heel ruim dan is 22 a 23% van de waarde.

            ik droog allerlei kruiden en dat al geruim 20 jaar is wel veel afname.
            ik denk zelf zo'n 55 gram over te houden

            is een truc voor. als je een kleine hoeveelheid van de geslachte plant (gelieve wat je
            niet wil gebruiken) een avond voor de kachel ,middag in de oven (40 tot 50 graden) dan krijg je
            los gerief. oftewel het vocht wat anders zou onttrekken uit de materie zal zo weg dampen.
            dit doe je dus niet om de wiet te gaan roken maar om na te gaan wat je over houd.

            ik heb zelf van de knipafval een 5 gram genoemen en deze ontvochtigd ik hield een 2.2 over.
            dat afname na vochtverdamp[ing (aangestuurt) is dus in dit geval 55%.
            140 gr nat - 55% ca = geloof ik nog steeds ca 60 gram.

            deze methode is normaal bij het ovendrogen van heeeel veel kruiden. en kan zo als truc gebruikt
            worden om eerder een stelling van uit eindelijk gewicht te krijgen doe hier je voordeel mee.

            ik weet dat je 40 tot 80% kunt verliezen door vochtverdamping, maar dit verschilt per soort en de mate
            van massa van het product. de mensen die zomaar wat roepen, of uitgaan van hun eigen kweek zullen
            nooit anders behalen. denk eens wat creatiever. dat plant a 40 gram brengt en plant b maar 10 zegt niets.

            en zelfs bij 30 gram droog (al weet ik beter sorry) voor een auto is netjes. en dat ze lekker smaakt is ook al bekend.
            de meeste gooien hun halve plant weg of meer. ik gebruik de hele plant met uitzondering van de grote fanleaves
            en de wortels. de wortels zijn voor ons giftig (krijg je buikpijn en erger van) maar de bladeren alleen al bevatten
            stoffen die ons zuiveren en verbeteren intern (dus niet eens de trichomen THC of CBD etc). hier trek ik dan tinctuur van
            of zet van de knipafval (schaamblaadjes rond de topjes) lekkere thee. dcie is dus al gedronken. smaakte vorige plant naar
            kauwgum in de verte. deze smaakte in de thee naar popcorn. grappig he.

            ach ja nu nog rokne over 6 weken groetjes

            ps ik wil hiermee geen idioterie opzetten. dus geen indianen verhalen houden.
            het is voor velen een groot vraagstuk wat moeilijk te beantwoorden valt. dit is wat mij lukt
            niet meer en niet minder.
            Last edited by bramonius; 3 August 2012, 09:34.

            Comment


              #21
              Re: hoeveel gram per plant

              buitenkweek max 365gr p.p , maar normaal gesproken ongeveer 200gr
              autoflowering wel weinig, lowryders 15/20gram per plant gemiddeld
              Last edited by JohnnyHaze; 7 August 2012, 18:08.

              Comment


                #22
                Re: hoeveel gram per plant

                droog is ie 42 gram geworden

                al met al niet slecht en goed te roken (al zeg ik het zelf)

                (ps. is/was ook een autoflower, lowrider is de kleinste soort
                althans 1 van de kleinste)

                Comment


                  #23
                  Re: hoeveel gram per plant

                  buiten 450 gram per plant (kon niet lekker afbloeien vanwege toprot)
                  binnen 86 gram per plant 10 op een m2
                  en een keer een experiment met 1 plant in een speciekuip en 2 x 400 watters er boven.
                  niet het gewenste resultaat maar toch 4 ons goeie

                  Comment

                  Bezig...
                  X