Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat zijn de plannen voor dit jaar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

    Voeg je nog wat toe tijdens de bloei?
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #17
      Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

      Heribei lees ik goede dingen over Kushcommander. Wat dat folie betreft.. ik heb met die contructies altijd het idee dat ze teveel UV of luchtstroming blokeren.
      Volle voorbereide grond dus.. Je hebt een volger erbij

      Klinkt logisch LR2, mocht ik zoiets besluiten dan kom ik wel om info zeuren
      Fingerspitzen gefuhl.. met ruimte voor fouten doel je op aantallen?
      Waarom die korrels niet oplossen? Ik heb dat met kalk gedaan vorig jaar, eerst in een vijzel en dan in water.
      Baas in eigen brein.

      Comment


        #18
        Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

        Mijn plannen voor dit jaar zijn. een goede beschutting bouwen tegen wind en regen van Ong 4m2 en 180 hoog. Ik moet me planten dus kort houden. De gewonnen lowrider2 zaden gaan gebruikt worden. En ik heb gister mijn Royal Dane zaden ontvangen van froebanken. Ik wil er nog graag een vroegbloeier bij hebben maar daar ben ik nog naar opzoek. Ik heb al zoveel leuks gezien maar ben er nog niet uit. Dit topic is ideaal om idtjes te pikken[emoji13] Verder komen er pepers paprika's en tomaten bij te staan dus hoop op een leuk tuintje op m'n dak dit jaar! Succes allemaal! Grtz Kees

        Comment


          #19
          Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

          Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekeer View Post
          Heribei lees ik goede dingen over Kushcommander. Wat dat folie betreft.. ik heb met die contructies altijd het idee dat ze teveel UV of luchtstroming blokeren.
          Volle voorbereide grond dus.. Je hebt een volger erbij
          Leuk
          Ik was van plan om gewoon een beetje te gaan experimenteren met die folie, ik heb nog geen kweekervaring maar ik lees zoveel narigheid over toprot dus ik dacht dan heb ik iniedergeval iets van een overdekking voor ze als het gaat regenen. Ik zal binnenkort een kweekverslag openen. Ik had eigenlijk dit weekend al de grond willen voorbereiden maar m'n growshop was aan het verbouwen toen ik langsging dus heb nog niet alle spullen.
          Ik ga iniedergeval dit jaar bijna alle kweekverslagen die er te vinden zijn volgen om zo veel mogelijk van de ervaren kwekers bij te leren

          Comment


            #20
            Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

            .....een nieuw lief

            Comment


              #21
              Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

              Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
              .....een nieuw lief
              +1 haha
              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

              Comment


                #22
                Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

                Heb hier nog een 4tal AK-47 auto's gevonden in de kast. Denk dat ik deze half Mei buiten ga planten. Is alweer een tijdje geleden dat ik nog eens een buitenkweekje heb gedaan
                5x Jack Herer & een AMS'je!

                Comment


                  #23
                  Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

                  Mijn binnenronde begint nu ten einde te lopen, en lijkt er op dat ik voldoende binnen heb om tot ver in de zomer door te komen...
                  Hierdoor ook maar besloten de binnenkweek even stop te zetten...althans de hps in de doos en de t5 er weer boven om te beginnen met een leuke moeder te zoeken om mee te klonen
                  keuze gaat tussen Herijuana en ko Kush vallen waarvan ik nog zaden uit een pretpakket heb liggen ..al lijken de heri's niet te willen ontkiemen.
                  Verder heribei's enkele verschillende deenen en enkele auto flowers in de bestelling.

                  Ondertussen ook creatief geweest in mn favo guerilla tuintje, 660l opslag voor water ingegraven, grond omgespit en bemest...de braamstruik kan weer even dicht groeien tot t voorjaar nu.

                  Comment


                    #24
                    Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

                    kweekgewijs buiten ga ik dit jaar voor mijn zwaarste plant en mijn hoogste plant

                    Comment


                      #25
                      Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

                      Oorspronkelijk geplaatst door kvb View Post
                      Mijn plannen voor dit jaar zijn. een goede beschutting bouwen tegen wind en regen van Ong 4m2 en 180 hoog. Ik moet me planten dus kort houden. De gewonnen lowrider2 zaden gaan gebruikt worden. En ik heb gister mijn Royal Dane zaden ontvangen van froebanken. Ik wil er nog graag een vroegbloeier bij hebben maar daar ben ik nog naar opzoek. Ik heb al zoveel leuks gezien maar ben er nog niet uit. Dit topic is ideaal om idtjes te pikken[emoji13] Verder komen er pepers paprika's en tomaten bij te staan dus hoop op een leuk tuintje op m'n dak dit jaar! Succes allemaal! Grtz Kees
                      Iets tegen wind is ook een goed idee inderdaad, ik was alweer vergeten hoe ik de wind heb vervloekt vorig jaar.
                      Misschien een schutting wat afdichten met van die wilgen matten. LowRyder 2 ken ik niet maar het schijnt een populaire auto te zijn.
                      Royal Danes zijn me te groot, wel een prachtige plant.

                      Ik wil in ieder geval een Master Kush, dat is omdat ik na jaren niet blowen vorig jaar met m'n vrouw een paar keer wat geblowed heb.. meeste was couchlock. Niet verkeerd maar niet wat we zochten en gewend waren van vroeger. Toen kochten we Master Kush en kregen we lachkicks en zin in elkaar, sexdrive dus, wat ik normaal altijd wel heb maar dit is compleet anders. Dit was meer zoals we het kenden van vroeger en dus meer wat we zochten. Na wat onderzoek denk ik dat dat dus een high is ipv een stoned.. Als dat het high gevoel is dan wil ik het, en much of it. Celebral high lees ik veel, geen idee wat dat is.. high zit toch altijd in je hoofd? Anyway.. die Master Kush dus die waarschijnlijk gaat mislukken omdat ik nergens een goed verslag kan vinden en heb gelezen dat het lastig is in dit klimaat vanwege schimmels.

                      Ook wil ik puur voor het oldskool gevoel een Red Hair Skunk.. dat was de plant die ik meer dan 23 jaar geleden bij mijn moeder in de tuin zette omdat ik dat altijd rookte. Toen kocht je nog klonen bij de Tevreden Rookster. Heerlijke soort, zoet en een heerlijke roes. Punt is dat het nergens meer te koop is. Ik kwam het tegen bij wietzaadjes.nl van Kulu maar las daar slechte berichten over, kiemen slecht. Dus ging ik op onderzoek, zo kwam ik nog een oude link tegen van Red Hair, ook van Kulu maar bij een andere growshop. Die heeft het merk er uit gegooid. Niet populair genoeg. En het blijkt dus overgenomen te zijn van Positronics. Ik krijg dan het gevoel dat de oude batches ook overgenomen zijn en dat het dus oud zaad is.. Ik spreek over de Red Hair en niet over de rest van hun. Maar goed, ik zoek het nog steeds en kan het niet vinden. En dat van wietzaadjes.nl van Kulu durf ik niet aan. Mocht er dus iemand zijn die me op weg kan helpen of een oude rot die het effect van deze plant nog kent en een alternatief weet.. ik hoor het graag.

                      Verder zoek ik vooral hoge CBD planten die niet of nauwelijks boven de 1.50 cm uitkomen en niet te erg geuren. Alles geurt natuurlijk maar er zijn soorten waarmee je de hele straat in de dampo gooit.
                      Froebanken heb ik gisteren trouwens nog gekeken, op zoek naar Erdpurt.. helaas hadden ze het niet of niet meer.

                      Ik ga dit jaar weer voor plagron alga bloom en misschien green sensation, bakken wormen van de dierenwinkel, lavameel en ecostyle vital maar zorg dat ik een goede mix krijg voor de grond en ik ga zeker voor feminised, dat gedoe met die mannen en herma's zoals vorig jaar wil ik niet meer.

                      Succes Allemaal!
                      Last edited by Eclecticon; 7 March 2015, 11:05.
                      Baas in eigen brein.

                      Comment


                        #26
                        Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

                        Red Hair Skunk geef ik op, ik kan het nergens vinden.
                        Alleen van Kulu maar dat vertrouw ik niet, dat is vast een overgenomen oude batch.

                        Dan maar verder op zoek naar:

                        *Buitenwiet voor in een 30 liter pot
                        *Tot 175cm hoog
                        *Sterke high en actief, happy en geen couch lock
                        *Geur prima maar geen alles overheersende walm.
                        *Zoete smaak heeft de voorkeur

                        Tips zijn welkom

                        Ik heb alles bij elkaar al 20 uur gezocht, fucking lastig.
                        Wat ik niet begrijp is een celebrale high, een high is toch altijd hoofd? Net als geestelijke high.. waar wil je het anders? Je knie?
                        Baas in eigen brein.

                        Comment


                          #27
                          Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

                          Later zaaien, en je planten worden niet zo hoog. Dan kun je nog buigen, knakken, supercroppen, dieven, trimmen, fimmen, klimmen, erop gaan liggen, afleggen en ga zo maar door.
                          De eis dat je plant niet groter mag worden dan een bepaalde hoogte is eigenlijk niet van belang. Wordt ze te groot, dan knip je gewoon een stuk af. Zulke moeilijke planten zijn het niet.

                          Sterke high die actief moet zijn, dan moet je toch in de sativa hoek zoeken, maar daar is een zoete smaak weer vergezocht. Die komt vaker uit de indica kant.
                          Kijk eens of frobanken nog bestaat, en of je daar wat kunt vinden.
                          Ik moet zeggen dat de autofem amnesia die growers choice had, een erg lekkere high geeft en een zoete smaak. Of ze nu nog dezelfde hebben, dat weet ik niet. Ze hadden ook een prachtige autohaze, maar die is er uit volgens mij. Wat er voor in de plaats is, dat weet ik niet.
                          Auto mazar (geen idee welk merk) is ook lekker zoet, wordt niet al te groot en geeft geen couch lock.

                          Zelf ben ik ook al jaren op zoek naar een soortje van vroeger, en daarom plant ik ieder jaar verschillende soorten uit alle mogelijke hoeken. Op zoek naar die goude oude.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #28
                            Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekeer View Post
                            Red Hair Skunk geef ik op, ik kan het nergens vinden.
                            Zoek eens op Skunk red hair.

                            't Is wel Skunk trouwens.
                            Die ruik je wel.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #29
                              Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

                              Bedankt voor je reactie LR2. Dat mbt lengte is omdat mijn Hollands Hope vorig jaar over de 2 meter ging. Ze beginnen dan enorm te zwiepen als het waait. 1 stam was gewoon gespleten waar ik getopt had. Dat is wel opgelost met touw en kaarsvet maar ik wil proberen dat te voorkomen. Ook wil ik voorkomen dat de visite van de buren het zien. De buren weten ervan maar het hoeft niet algemeen bekend te staan. Dat z'n zoon nu pubert is al riskant genoeg. Ik zal me er in moeten verdiepen, misschien ook 2x toppen. En net voor de bloei die 4 toppen er af? Sativa's hebben een wat langere bloei toch? (Toprot).

                              Ik weet te weinig van autoflowers. Je leest soms dat je in een goede zomer 3 keer kunt oogsten. Maar moet je dan verduisteren?

                              Ik kan wat met je info. Dank je. Santa Maria vind ik ook interessant, maar op de site zelf staat weinig.
                              De Auto Mazar >> http://www.dutch-passion.nl/nl/canna...uct/automazar/

                              Thanks, ik ga verder op m'n speurtocht.
                              Welke oldschool plant zoek jij?
                              Last edited by Eclecticon; 8 March 2015, 17:28.
                              Baas in eigen brein.

                              Comment


                                #30
                                Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

                                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                                Zoek eens op Skunk red hair.

                                't Is wel Skunk trouwens.
                                Die ruik je wel.
                                Haha Q
                                Ik doe dat al een week.
                                Ze stinken wel ja, mocht ik het vinden dan komt het ook niet in mijn tuin.
                                Baas in eigen brein.

                                Comment

                                Bezig...
                                X