Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Soort kweken in serre

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Soort kweken in serre

    Korting op 420shop
    Hallo beste vrienden,

    Ik ben van plan deze zomer voor het eerst zelf iets te kweken. Ik ben van plan dit te doen in een serre, bijgevolg mogen de plantjes dus niet te groot worden en zou ik graag een autoflowering soort hebben die toch zo veel mogelijk opbrengst geeft. Welke soort raden jullie mij aan?

    Alvast bedankt

    Itsme5285

    #2
    Re: Soort kweken in serre

    Tsja, daar heb je er weer zo een..
    Ik wil een pen, met blauwe inkt die kan schrijven op papier. Welke raad je mij aan?

    Om niet flauw te doen, maar gewoon om realistisch te blijven: zoek het lekker zelf uit! Het is jouw kweek, jouw serre, jouw oogst, jouw roker.
    Op het moment zijn er circa 1500 soorten autoflowers om uit te kiezen. Wij kennen ze niet allemaal, nog niet eens een kwart daarvan. En dat terwijl ik toch al 5 jaar rondkijk op tientallen fora.
    Alle aanraders zijn planten waar jijzelf moeten doen, met jouw eigen gekleurde bril. Want alleen jij weet wat je leuk vind. Als je iets vind wat je leuk lijkt, dan kies je die, of zoek je nog meer kweekverslagen om te kijken of het bij iedereen zo goed gegaan is.

    We hebben zelf ook die moeite genomen om overwegingen te maken, te onderzoeken, of soms zelfs gewoon op basis van een foto beslist, ieder kweekje weer.
    Door de bomen zien wij ook het bos niet meer, net als jij. Wat doe je dan?
    Dan kun je opgeven en aan de boswachter vragen, die het ook niet weet, of stug beginnen met tellen vanaf 1.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Soort kweken in serre

      Tja gewoon doen , gewoon beginnen , zet een paar verschillende soorten , heb je altijd een oogst !

      Comment


        #4
        Re: Soort kweken in serre

        Het zullen 3 maal een Northern Light Automatic en 1 maal een Easy Bud van roaylqueenseeds.

        Comment


          #5
          Lets not criticize but legalize

          Comment


            #6
            Re: Soort kweken in serre

            Okeee, dankuwel! We zien wel wat het wordt. Het enige waarin nog mee zit is de grootte van de pot. Volstaat 25 liter per plan?

            Comment


              #7
              Re: Soort kweken in serre

              Autoflowers gaan prima in 12 liter emmertjes van de gamma
              Spint..... de aids onder de wiet

              Comment


                #8
                Re: Soort kweken in serre

                Hoe groter de pot , de groter de plant ! speciekuip kan ook , IK denk dat maart echt te vroeg is , die boom drukt in september het dak eraf , of kun de serre verduisteren zodat je ze op 12/12 kan zetten ?

                Comment


                  #9
                  Re: Soort kweken in serre

                  Neen, kan ze niet verduisteren. Maar indien ze ik in maart plant, dan gaan ze toch al veel vlugger tot rijping komen dan in september? Of heb ik dat fout?

                  Comment


                    #10
                    Re: Soort kweken in serre

                    Autoflowers hoef je niet te verduisteren. Die zullen niet veel hoger worden dan 1.20m.
                    En het autoflower geeft al een beetje weg dat ze vanzelf bloeien, dus niet in september pas. Tel 3 weken bovenop de 'shop-bloeitijd' en je hebt een aannemelijke marge.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: Soort kweken in serre

                      Uhuuu okee, net wat ik dacht 😊

                      Comment


                        #12
                        Re: Soort kweken in serre

                        autoflowers worden tussen de 20 en 120 cm groot
                        niet uitgaan van die 120 cm maar van die 20 om teleurstelling te voorkomen bij jezelf.

                        ik raad sweet seeds zaden aan als je gefeminiseerde autoflowers wil gaan kopen
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                        Comment


                          #13
                          Re: Soort kweken in serre

                          Zijn deze beter dan roayl queen steeds?

                          Comment


                            #14
                            Re: Soort kweken in serre

                            Zoveel breeders zoveel meningen over zaadjes.

                            verstuurd mee mn Sonix Ksperia

                            Comment


                              #15
                              Re: Soort kweken in serre

                              Als Angel dat zegt , is dat een feit , die weet waar hij over praat !

                              Comment

                              Bezig...
                              X