Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gele krullende blaadjes aan de stekjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gele krullende blaadjes aan de stekjes

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik heb nu een kleine week de stekjes buiten staan, ze groeien goed alleen beginnen er bladeren geel te worden en te krullen. Hoe komt dit? Ze staan in speciale potgrond (ataxie organics) ik kijk dagelijks en als ze droog staan krijgen ze 200 ml water.20150527_215245.jpg20150527_215259.jpg

    #2
    Re: Gele krullende blaadjes aan de stekjes

    Door ouderdom.
    Die bladeren hebben tijdens het wortelen van de stekken zo hard moeten werken, dat ze nu een beetje opgebruikt zijn. Zolang het nieuwe blad er prima uit ziet, zou ik me geen zorgen maken.
    Bovenop de klap van TL naar volle power zonlicht natuurlijk.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Gele krullende blaadjes aan de stekjes

      @lr2 thnx het zijn inderdaad de oudere bladeren die dit hebben de nieuwe zien er goed uit. Ik hou het in de gaten

      Comment


        #4
        Re: Gele krullende blaadjes aan de stekjes

        Rustig aan met water geven.
        Als ze te nat staan gaat de wortelontwikkeling heel traag.
        Logisch, want er is dan water zat, geen noodzaak om te gaan zoeken naar water.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Gele krullende blaadjes aan de stekjes

          Thnx QnQ

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Ze zijn nu een dikke week en staan nu vanaf maandag in grotere potten. 3 zijn er goed tot redelijk goed maar 2 blijven geel worden en krullen. Ze zijn allemaal van dezelfde soort en staan in dezelfde speciale potgrond en krijgen net zoveel water maar toch het verschil iemand een tip? (Zie foto's )
          20150603_174144.jpg20150603_174139.jpg20150603_174132.jpg20150603_174124.jpg20150603_174114.jpg
          Last edited by Marmars; 3 June 2015, 17:12. Reden: Dubbele fotos

          Comment


            #6
            Re: Gele krullende blaadjes aan de stekjes

            lijkt fosfor tekort (P) maar ben zelf een beginner ook...

            http://www.wietblog.com/08-12-2014-d...cannabisplant/
            2015 - Autoflower buitenkweek + Hollands Hope guerilla

            Comment


              #7
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Gele krullende blaadjes aan de stekjes

                Thnx Heisenberg en LR2, ze gaan er steeds beter uitzien en groeien als kool

                Comment


                  #9
                  Re: Gele krullende blaadjes aan de stekjes

                  Alleen foto4 zie ik nog wat problemen, die loopt een beetje achter, bij de rest ziet de nieuwe groei er goed uit.
                  Dat oude blad gaat niet beter worden, hoef je niets aan te doen, alleen het blad oprapen als het op de grond valt.

                  Tekorten heb je nu niet, dat kan ook niet als ze net overgepot zijn.
                  Wat voor soortje is het ?
                  Stekjes zijn meestal beter geschikt voor binnenkweek eigenlijk.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Gele krullende blaadjes aan de stekjes

                    Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                    Alleen foto4 zie ik nog wat problemen, die loopt een beetje achter, bij de rest ziet de nieuwe groei er goed uit.
                    Dat oude blad gaat niet beter worden, hoef je niets aan te doen, alleen het blad oprapen als het op de grond valt.

                    Tekorten heb je nu niet, dat kan ook niet als ze net overgepot zijn.
                    Wat voor soortje is het ?
                    Stekjes zijn meestal beter geschikt voor binnenkweek eigenlijk.
                    Dank je voor je reactie QnQ alleen weten we helaas het soort niet. we hopen dat iemand hier daar verstand van heeft
                    Ze zijn nu 3 weken en hebben zich helemaal hersteld op de slechte bladeren na en groeien als kool ��


                    image.jpgimage.jpgimage.jpg

                    Comment

                    Bezig...
                    X