Nog de moeite?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • 9lives
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2015
    • 69

    #1

    Nog de moeite?

    Korting op 420shop
    Beste leden!

    Ben net nieuw en zie dat ik net te laat ben voor de perfecte 15 mei om de plantjes buiten te zetten. Nu heb ik een relatief makkelijke plant gekozen die nog eens snel bloeit. Is het nog de moeite om deze te planten? Indien ja, dan bestel ik vandaag nog de zaadjes! Het gaat om de early skunk feminised seeds ^^

    Dank bij voorbaat!
  • grinderke
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2014
    • 974

    #2
    Re: Nog de moeite?

    je bent perfect op tijd hoor
    nog niets tepaat

    Comment

    • 9lives
      Advanced Stoner
      Member
      • May 2015
      • 69

      #3
      Re: Nog de moeite?

      Oef! Nu twijfel ik wel om er 10 te nemen .Als ik mij baseer uit deze video https://www.youtube.com/watch?v=2PyNaHicXqs waarbij de plantjes toch wel echt groot worden, zou 5 al genoeg zijn denk ik dan.

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Re: Nog de moeite?

        Als je die nu - of binnen een week of twee - zaait, dan halen ze de 2 meter wel. Kun je beter 5 hebben dan 10, want anders kun je het aan de andere kant van het land nog ruiken.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • 9lives
          Advanced Stoner
          Member
          • May 2015
          • 69

          #5
          Re: Nog de moeite?

          Hahahaha :p Ja, buren zijn nu niet meteen het probleem, maar toch! Bedankt lieverds

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: Nog de moeite?

            Skunk heh...je weet waar de naam vandaan komt toch ? ss.jpg
            Ik denk dat je 1 plant al drie tuinen verderop ruikt.

            Qua tijd kan het nog prima, komende weken kun je nog best beginnen buiten.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • 9lives
              Advanced Stoner
              Member
              • May 2015
              • 69

              #7
              Re: Nog de moeite?

              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
              Skunk heh...je weet waar de naam vandaan komt toch ? [ATTACH=CONFIG]264163[/ATTACH]
              Ik denk dat je 1 plant al drie tuinen verderop ruikt.

              Qua tijd kan het nog prima, komende weken kun je nog best beginnen buiten.
              Deze zou minder ruiken, voor zover dat het waar is :p Indien het echt te fel ruikt, wat kan ik dan best doen? Wcs zou zijn dat ik ze moet verwijderen. En ik ben van plan ze een beetje te helpen en ze te verduisteren na 21 juni, maar ik reken dan best + 15 dagen omdat ik 15 later begonnen ben?

              Comment

              • De Witte
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2013
                • 2133

                #8
                Re: Nog de moeite?

                Weed die minder ruikt? Dan zal je tomaten bedoelen denk ik.
                Waarom verduisteren en geen autoflowers als kweekje?
                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                Comment

                • 9lives
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • May 2015
                  • 69

                  #9
                  Re: Nog de moeite?

                  Oorspronkelijk geplaatst door De Witte
                  Weed die minder ruikt? Dan zal je tomaten bedoelen denk ik.
                  Waarom verduisteren en geen autoflowers als kweekje?
                  Het is gewoon omdat het de eerste keer is, dat ik niet kan inschatten hoe fel het zal ruiken :p Verduisteren kan ik perfect, omdat er een kot in mijn tuin staat waar het kan.

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: Nog de moeite?

                    Ja, deze ruikt iets minder, als wat ? Als de gewone Skunk.
                    Als je 9-10 weken elke dag dezelfde tijd thuis bent, dan kan dat inderdaad.
                    Ik heb het ook weleens gedaan, als je dat goed doet heb je de plant in bloei tijdens hoogzomer.
                    Daar hou je zeker mooie buitenwiet aan over, maar ik doe het niet meer, 't is soms best moeilijk om de tijden goed aan te houden.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • amazing
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2014
                      • 1699

                      #11
                      Re: Nog de moeite?

                      als ik je het gemak mag aanraden voor u eerste keer neem dan autoflowers
                      hoef je enkel water te geven en beestjescontrole

                      Comment

                      • De Witte
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2013
                        • 2133

                        #12
                        Re: Nog de moeite?

                        En de autoflower? Waarom geen autoflower??
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                        Comment

                        • 9lives
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • May 2015
                          • 69

                          #13
                          Re: Nog de moeite?

                          Ja, heb ik aan gedacht, maar heeft vaak last van beestje, toprot etc. + 30-50 gram leek mij niet zoveel. Ik kweek niet binnen, dus moet het doen met de oogst van buiten :p Die early skunks zijn nu wel al besteld. Kan ook wel paar autoflowers bestellen om te vergelijken? ^^

                          Comment

                          • LR2
                            Mother of all Growers
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2011
                            • 8552

                            #14
                            Re: Nog de moeite?

                            Die skunk gaat daar net zoveel last van krijgen. Ook al beweert de fabrikant het tegendeel.


                            30-50 gram is niet om over naar huis te schrijven, dat klopt volledig. Maar ik kan je wel aanraden om er een stel bij te bestellen; het blijven interessante plantjes.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment

                            • 9lives
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • May 2015
                              • 69

                              #15
                              Re: Nog de moeite?

                              Ok! @LR2: Ik ga de zaadjes dus ontkiemen in zaai- en stekgrond en na 2-3 weken in lightmix om dan uiteindelijk in volle grond te steken door een kuil te graven met daarin growmix. Of zet ik ze na de stekgrond meteen in de kuil met die growmix?

                              Comment

                              Bezig...