Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blaadje gaat een beetje hangen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blaadje gaat een beetje hangen

    Korting op 420shop
    Hallo ik ben nieuw hier en nieuw in de wereld van hobby kweken.
    Heb namelijk 2 kleine plantjes autoflowers bloody skunk en cheese berry.
    Ze zitten nu 7 dagen in hun potten. Ik had wat problemen met het zaadje die bleef plakken aan het onderste blaadje. De bloody skunk heeft het er kunnen afsmijten maar de cheese berry niet. Met als gevolg dat het blaadje kapot was. En nu gaat 1 van de wiet blaadjes wat hangen op de eerste foto. Iemand die me kan helpen ? Peace

    ps de eerste foto is de cheese en de andere bloody. En ze staan buiten in een serre.
    Attached Files
    Last edited by Gazaliq; 11 June 2015, 17:21.

    #2
    Re: Blaadje gaat een beetje hangen

    Niemand die je kan helpen. Beschadiging gaat niet vanzelf over.

    Buiten in een serre? Hoe moet dat trouwens? Staat die serre buiten, of staan de planten buiten?
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Blaadje gaat een beetje hangen

      De serre staat buiten met de plantjes erin.
      Wat kan ik doen om dit in de toekomst te verhinderen ?
      en wat is de reden dat het gaat hangen ?
      Bedankt voor de snelle reply. Peace

      Comment


        #4
        Re: Blaadje gaat een beetje hangen

        Dat een blaadje gaat hangen kan door van alles komen. Maar waarschijnlijk heb je 'm beschadigd. Dit is nog niet eens echt hangen trouwens, maar meer een beetje gekke groei. Niks aan de hand.
        Je kunt het proberen te voorkomen door met het spitse puntje omhoog te zaaien, de wortel moet dan in een omgekeerde J-vorm groeien naar beneden. Dat zorgt er voor dat de zaadhoes vaak in de grond blijft steken. Maar soms heb je gewoon pech natuurlijk. Neemt niet weg dat er alsnog een mooie plant uit kan komen hoor!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        Bezig...
        X