Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Semi-Autoflower (Purple Maroc)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Semi-Autoflower (Purple Maroc)

    Korting op 420shop
    Iemand hier wat ervaring met semi-auto's?

    Ik heb 2 Purple Maroc's (+- 1ste mei verpot) staan die momenteel redelijk groot ( >1.5 m) aan het worden zijn voor in de serre. Ik vraag me af of toppen op dit moment nog zin heeft aangezien ik verwacht dat ze ver in bloei zouden schieten. Een van de plantjes heeft al enkele witte haartjes (enkel bovenaan op misschien eerste 2 nodes) maar de andere toont nog geen bloei dus misschien komt dit door stress





    Enig idee of deze ook nog zwaar doorgroeien als ze net in de bloeifase zijn? Of zou ik ze beter gewoon beginnen buigen om wat plaats te winnen?

    https://www.wietzaadjes.nl/purple-maroc-female-seeds/

    #2
    Re: Semi-Autoflower (Purple Maroc)

    Begin maar met buigen/snoeien. Reken er maar op dat ze pas rond augustus echt gaan bloeien. Dus ze hebben nog zeker een maand te gaan.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Semi-Autoflower (Purple Maroc)

      Ik zal waarschijnlijk een van de twee toppen, maar misschien zal ik enkel die dat al bloeiverschijnselen heeft buigen. Ik zou niet graag het risico nemen de hoofdtop te verpesten door deze nu nog te toppen als die dan echt al in de bloeifase zit. De witte haartjes staan er al enkele dagen op en enkel bovenaan, daarom dat ik wat afwachtend ben en graag wat advies had. Alvast bedankt voor de raad.

      Comment

      Bezig...
      X