Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plantje groeit niet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plantje groeit niet

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb dit jaar weer een paar plantjes in de volle grond, maar ik heb een probleempje met mijn amnesia haze.
    Ik heb vorige jaar de volle grond voorbereid voor de planten. Alle planten gaan goed over de 1,70 meter en mooie kleur. Ze waren in het begin alleen beetje overbemest daarna heb ik de grond heel goed doorgewaterd en ging het een stuk beter daarna.

    Alleen mijn amnesia is niet groter dan 60 centimeter en heeft veel stress volgens. De plant is heel licht van kleur, maar dan echt heel lichtgroen daarnaast kleurt de stam en vertakkingen paars. Ik denk niet echt dat het ondervoeding is. De rond is rijk aan voedingstoffen volgens mij, toen ik het zeil van de grond afhaalde zaten er echt superveel wormen wel 50.

    Ik ben ten einde raad...

    Graag suggesties wat dit kan zijn.


    Laterzz!

    #2
    Re: Plantje groeit niet

    Pics or it didnt happen..
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Plantje groeit niet

      Was ik ook van plan maar uploaden ging niet volgens plan...


      Sent from my iPad using Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: Plantje groeit niet

        volgens mij begin van overvoeding.had ik ook in men vorige ronde. was op randje van overvoeding.ik heb dan gewoon water gegeven (pot 35L) . maar hoe jij dat zal doen in volle grond , dit weet ik niet. en beetje te warm gehad. wat ook normaal is met zon hittegolf.
        ziet er trouwens een mooie dame uit. en mooi kleur ook.

        Comment


          #5
          Re: Plantje groeit niet

          Ik heb in de winter echte mest ognveer 40 cm onder de grond gestopt om te laten verteren en daardoor trok het gigantisch veel wormen aan die dat op eten dan.
          Maar was denk ik nog niet helemaal goed verteerd ofzo dat de plant opeens te veel kreeg toen in ze overpotte naar de volle grond.

          Comment

          Bezig...
          X