Beste buiten kwekers! Een korte snelle vraag. Ik heb 2x shaman in 10l potten. Maar strekke

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Neorej
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jul 2015
    • 5

    #1

    Beste buiten kwekers! Een korte snelle vraag. Ik heb 2x shaman in 10l potten. Maar strekke

    Korting op 420shop



    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: Beste buiten kwekers! Een korte snelle vraag. Ik heb 2x shaman in 10l potten. Maar str

    Misschien door die koepel die aardig wat licht tegen houdt?
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • Neorej
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Jul 2015
      • 5

      #3
      Re: Beste buiten kwekers! Een korte snelle vraag. Ik heb 2x shaman in 10l potten. Maar str

      Maar is het slecht of valt het mee?


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment

      • De Witte
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2013
        • 2133

        #4
        Re: Beste buiten kwekers! Een korte snelle vraag. Ik heb 2x shaman in 10l potten. Maar str

        Wat vind je zelf?
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment

        • Neorej
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Jul 2015
          • 5

          #5
          Re: Beste buiten kwekers! Een korte snelle vraag. Ik heb 2x shaman in 10l potten. Maar str

          Bij de 1 valt het nog mee. Maar over de Ander maak ik me meer zorgen.. Ze hebben met de hitte Hier onder plastic gestaan omdat ze begonnen re verbranden door direkt zonlicht. Maar wat is jullie mening over het strekken?


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment

          • De Witte
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2013
            • 2133

            #6
            Re: Beste buiten kwekers! Een korte snelle vraag. Ik heb 2x shaman in 10l potten. Maar str

            Dat ze wat langer worden.
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

            Comment

            • Ronthebudman
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • May 2015
              • 916

              #7
              Re: Beste buiten kwekers! Een korte snelle vraag. Ik heb 2x shaman in 10l potten. Maar str

              Geen zorgen over maken. Komt straks allemaal goed.....

              Comment

              • Gps
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2014
                • 1988

                #8
                Re: Beste buiten kwekers! Een korte snelle vraag. Ik heb 2x shaman in 10l potten. Maar str

                Oorspronkelijk geplaatst door Neorej
                Bij de 1 valt het nog mee. Maar over de Ander maak ik me meer zorgen.. Ze hebben met de hitte Hier onder plastic gestaan omdat ze begonnen re verbranden door direkt zonlicht. Maar wat is jullie mening over het strekken?


                Sent from my iPhone using Tapatalk
                Als de planten niet in de wind staan, dan maken ze geen dikke stam aan.
                Lets not criticize but legalize

                Comment

                • Neorej
                  Stekje
                  Nieuw Lid
                  • Jul 2015
                  • 5

                  #9
                  Re: Beste buiten kwekers! Een korte snelle vraag. Ik heb 2x shaman in 10l potten. Maar str

                  Top dankjewel. Heb de kweek kap er afgehaald zodat ze wat meer wind krijgen. Is eventueel verstevigen met een sate prikker een idee?


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment

                  • Ronthebudman
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2015
                    • 916

                    #10
                    Re: Beste buiten kwekers! Een korte snelle vraag. Ik heb 2x shaman in 10l potten. Maar str

                    Nee, geen satéprikkers ofzo. De plant moet het zelf doen! Als ie dat niet kan is ie te zwak.
                    Niet teveel zorgen om maken en gewoon de natuur zijn werk laten doen.
                    Succes met wachten.....

                    Comment

                    • LR2
                      Mother of all Growers
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2011
                      • 8552

                      #11
                      Re: Beste buiten kwekers! Een korte snelle vraag. Ik heb 2x shaman in 10l potten. Maar str

                      Door het buigen gaan ze juist meer vezels opbouwen. Een beetje als een gebroken bot, dat precies op de breuk sterker wordt. Zo werkt het ook bij planten. Zo rond oogsttijd heb je een zaagje of flink stevige tang nodig om de stam door te krijgen. Het is weleens zover gekomen dat ik de bijl er bij moest pakken.
                      Als je die echter blijft ondersteunen, dan maak je er een zwakkeling van; de vezels gaan niet breken en scheuren, dus er is ook geen versterking nodig.

                      Teveel zorg is dodelijk voor wietplanten. Laat ze maar lekker hun gang gaan.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      • Neorej
                        Stekje
                        Nieuw Lid
                        • Jul 2015
                        • 5

                        #12
                        Re: Beste buiten kwekers! Een korte snelle vraag. Ik heb 2x shaman in 10l potten. Maar str

                        Top reacties! Onwijs bedankt! En groeten uit het zonnige zuiden


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment

                        Bezig...