Wat te doen met het knipafval. Die zonder trichomes dan..

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • xAlecia
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • May 2010
    • 422

    #1

    Wat te doen met het knipafval. Die zonder trichomes dan..

    Korting op 420shop
    Hoi

    Als ik op google zoek op '' jointjedraaien knipafval '' vind ik enkel recepten voor hash, hasholie of wietboter. En enkele andere heerlijke recepten.
    Alleen, dat is niet echt waarnaar ik op zoek ben.

    Ik vraag me namelijk af wat jullie doen met het knipafval. En daarmee bedoel ik niet die kleine stukjes wat je nog bovengenoemde dingen mee kan doen, die waar trichomes op zitten. Maar ik bedoel letterlijk het afval. De fanleafs en de kluiten enzo.

    Ik lees namelijk wel eens dat mensen gepakt worden omdat ze het knipafval dumpen in het bos. Maar dit is een risico wat ik niet wil lopen.
    En bladeren in de vuilnis bak gooien die 2x zo groot zijn als mijn hand zie ik ook niet zo zitten...

    Dus, hoe doen jullie dat?

    Love,
    Wunkie
    Life's a bitch and then you die.
    So fuck the world and lets get high.
  • Hypnotized
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 926

    #2
    Re: Wat te doen met het knipafval. Die zonder trichomes dan..

    Verbrand het? Kliko?

    Comment

    • FlintStoned
      Banned
      • Oct 2012
      • 5580

      #3
      Re: Wat te doen met het knipafval. Die zonder trichomes dan..

      Comment

      • Jonkie bonkie
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2015
        • 169

        #4
        Re: Wat te doen met het knipafval. Die zonder trichomes dan..

        Haha flint. Composthoop!!!!
        Keep em green

        Comment

        • xAlecia
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • May 2010
          • 422

          #5
          Re: Wat te doen met het knipafval. Die zonder trichomes dan..

          Verbranden is indd geen slecht idee. 'Gezellig' op de vuurkorf

          Die konijnen, ga echt stuk hier. Helaas ben ik echt bang voor konijnen en is dat dus voor mij geen optie.

          Comosthoop heb ik ook niet.

          Love,
          Wunkie,
          Life's a bitch and then you die.
          So fuck the world and lets get high.

          Comment

          • FlintStoned
            Banned
            • Oct 2012
            • 5580

            #6
            Re: Wat te doen met het knipafval. Die zonder trichomes dan..



            http://forum.grasscity.com/harvestin...r-patient.html

            http://forum.grasscity.com/medical-m...-cannabis.html

            Comment

            • xAlecia
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • May 2010
              • 422

              #7
              Re: Wat te doen met het knipafval. Die zonder trichomes dan..

              Best interessant FlintStoned Thnx

              Love,
              Wunkie
              Life's a bitch and then you die.
              So fuck the world and lets get high.

              Comment

              • De Witte
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2013
                • 2133

                #8
                Re: Wat te doen met het knipafval. Die zonder trichomes dan..

                Je bent toch niet bang van konijn met pruimen? Heerlijk stoofpotje maak je met die beestjes...
                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                Comment

                • LR2
                  Mother of all Growers
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2011
                  • 8552

                  #9
                  Re: Wat te doen met het knipafval. Die zonder trichomes dan..

                  Maak een wormenemmer. Heb je meteen wat rijke grond voor volgend jaar als toplaag in de pot. Of fermenteren via een bokashi methode, dat levert weer vloeibare voeding op.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #10
                    Re: Wat te doen met het knipafval. Die zonder trichomes dan..

                    Ik gooi alle bladeren op een hoop na een weekje is de hoop geslonken en dan graag ik een gat in de tuin en gooi daar alles in .
                    Dat voed mijn bodem leven in mijn tuin.
                    Ik gooi al het planten afval altijd terug in de tuin
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • danee
                      Plantje
                      Nieuw Lid
                      • Jul 2015
                      • 12

                      #11
                      Re: Wat te doen met het knipafval. Die zonder trichomes dan..

                      Hier ook....gat in de tuin. Wat grond er overheen en het is in no time niet weer te vinden. Om het volume wat in te perken kan je het blad versnipperen.


                      Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                      Comment

                      • Dkuttekop
                        Son of the Bong
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2015
                        • 416

                        #12
                        Re: Wat te doen met het knipafval. Die zonder trichomes dan..

                        eten als salade, ken zeker geen kwaad
                        Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                        Comment

                        Bezig...