Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower klaar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower klaar?

    Korting op 420shop
    Ik heb 5 autoflowers waarvan 1 bruine haren krijgt. Hij heeft alleen niet hele dikke toppen. Het is een Northern lights van wietzaadjes.nl huismerk.
    Ik denk dat hij nu zo'n 12 weken of meer staat(vanaf ontkiemen) maar hij groeide aan het begin niet erg snel. Ik heb wat foto's gemaakt maar ik heb geen goeie camera. Ik heb ook geen vergroot glas, maar wel een microscoop. Alleen kost het veel moeite om de microscoop klaar te zetten.
    IMG_20150729_211048.jpgIMG_20150729_211111.jpgIMG_20150729_211121.jpgIMG_20150729_211149.jpgIMG_20150729_211138.jpgIMG_20150729_211158.jpg

    #2
    Re: Autoflower klaar?

    effe je trichs bekijken , zo zie je niets
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment


      #3
      Re: Autoflower klaar?

      Tja, heb je graag weed die klaar is moet je toch ff opstellen, waarom laat je de microscoop niet gewoon staan nadien?
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment


        #4
        Re: Autoflower klaar?

        Dan ga ik hem zo opstellen

        Comment


          #5
          Re: Autoflower klaar?

          Het gaat er om wat voor effect je wil, stoned of high? Of een combinatie. Dit is het mooiste van zelf kweken.
          Elk kerkje heeft zijn eigen bijbel.

          Comment


            #6
            Re: Autoflower klaar?

            Eey combinatie zou mooi zijn, ik heb nu onder de microscoop gekeken maar kan geen fotos maken. Ik heb een witte haar gepakt en zie dat hij er onder de microscoop amber kleurig uitziet, maar als ik op 1 trichome inzoom zijn de meesten doorzichtig. Maar zelf denk ik ook dat door de ze door de regen bruin zijn geworden. En de meeste bruine haren zitten op de hoofttop.

            Comment


              #7
              Re: Autoflower klaar?

              Alleen de trichomen zijn een indicatie.
              Nouja, als je een beetje ervaring hebt, dan kun je ook wel aan de algemene staat van de plant wel zien of hij rijp is. Maar die haren, daar moeten we eens van af.

              De haren laten alleen zien of je:
              a. vieze vingers hebt.
              b. of het een beetje verschillend weer is geweest.
              c. dat de luchtvochtigheid schommelt.
              Die hoef je dus niet meer in de gaten te houden, die haren. Nouja, misschien wel, want die rotten als eerste als er toprot uitbreekt.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              Bezig...
              X