Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

super skunk autoflower bijna oogsten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    super skunk autoflower bijna oogsten

    Korting op 420shop
    Ik heb 3 auto flowers super skunk staan eentje de meest kleine is bijna klaar denk ik .... tips erg welkom




    Attached Files

    #2
    Re: super skunk autoflower bijna oogsten

    Tip: Gebruik een schaar tijdens het knippen
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: super skunk autoflower bijna oogsten

      Leg ze eens onder een microscoop, die moeten volgens mij nog wel even. Bruine haartjes zijn absoluut geen goede/accurate indicatie ( trichomen wel ), maar bij gebrek aan beter lijkt het er op dat ze nog wel even mogen.

      Comment


        #4
        Re: super skunk autoflower bijna oogsten

        thnx voor de schaar tip!!

        Ik heb geen microscoop voorhanden hier heb een paar closeups gemaakt vd planten kunnen jullie me daarmee helpen?
        Ik heb deze opgekiemd op 15 mei en zou volgens de beschrijving zoon 9 weken duren van zaad tot oogst dat zal wel de ultieme omstandigheid zijn maar ben nu zoon drie weken later dan de beschrijving.
        Ze ruiken flink zo in de tuin en de meeste haren zijn bruin verkleurd.

        Comment


          #5
          Re: super skunk autoflower bijna oogsten

          zou nog wachten met oogsten zit nu ook met dezelfde plantjes als jij en deze staan qua trichomen ook zover als de jouwe wel leuk om iemand tegen te komen met dezelfde planten in hetzelfde stadium .
          Post anders eens wat foto's van de volledige planten wil ik wel is zien hoe ze er bij jou uitzien

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          en bestel even een microscoop heb dat ook gedaan is zeker de moeite en voor de prijs moet je het ook niet laten kan je de trichomen goed bekijken heb je wel een link als je wil

          Comment

          Bezig...
          X