Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White Widow Autoflowers leven te lang?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    White Widow Autoflowers leven te lang?

    Korting op 420shop
    Ik heb 4 White Widow AF staan, ontkiemd en in potten van 11 liter gedaan op 12 juni. Ondertussen is er 1 plant goed op weg in de bloei, maar de andere 3 blijven een beetje achter. Ze bloeien wel, maar zijn nog aan het begin. De planten zijn momenteel 13 weken oud, is dit wel normaal, en kunnen ze dat wel aan, aangezien AF's meestal tussen de 9 en 11 weken leven? Ze moeten nog zeker een aantal weken voordat de minst verre plant goed is.

    - 11 liter potten
    - Plagron groei/bloeivoeding
    - Altijd buiten, met regen onder een afdakje, met nachten kouder dan 12 graden even binnen

    Iemand enig idee?
    18 aug 1.JPG18 aug 2.JPG18 aug 3.JPG18 aug 4.JPG18 aug 5.JPG

    #2
    Re: White Widow Autoflowers leven te lang?

    Die negen tot elf weken, geld waarschijnlijk voor binnen onder een lamp. Buiten duurt het wat langer.

    Ik denk dat de planten er goed uitzien.
    Lets not criticize but legalize

    Comment


      #3
      Re: White Widow Autoflowers leven te lang?

      Mijn AF's doen er ook veel langer over, komt misschien door het slechte weer? Ze begonnen laat met bloeien en staan veel langer dan de tien weken die ik verwachtte.

      Comment


        #4
        Re: White Widow Autoflowers leven te lang?

        Laat moeder natuur rustig haar werk doen ze staan er nog mooi bij en moeten echt nog wel een tijdje bloeien voor ze klaar zijn
        De negen tot elf weken zal alleen de bloei betreffen

        Comment


          #5
          Re: White Widow Autoflowers leven te lang?

          Dankjulliewel! Ik zal geduldig afwachten!

          Comment


            #6
            Re: White Widow Autoflowers leven te lang?

            Vandaar dat we heel vaak zeggen dat je bovenop de verkopersbullshit nog minstens 3 weken moet plakken.
            Maar zeg nou zelf, mag je klagen als je oogst groter wordt dan verwacht? Ik vind van niet. Langer groeien en langer bloeien betekent vrijwel altijd wat meer oogst.

            Elke plant leeft op zijn eigen tempo, net als mensen. Het ene meisje is op d'r 11e al een aardige voorgevel, de ander pas op d'r 18e. Maar uiteindelijk zijn ze allebei even lelijk als ze eenmaal 85 zijn.

            Deze planten hebben nog wel een week of 4 te gaan, minstens.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: White Widow Autoflowers leven te lang?

              Oorspronkelijk geplaatst door lr2 View Post
              vhet ene meisje is op d'r 11e al een aardige voorgevel, de ander pas op d'r 18e. Maar uiteindelijk zijn ze allebei even lelijk als ze eenmaal 85 zijn.
              :lols:
              Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
              Verslag:
              1e n00b binnen kweek...
              Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

              Comment

              Bezig...
              X