Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer en hoe 12/12 zetten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer en hoe 12/12 zetten?

    Korting op 420shop
    Hoi
    Hier heb ik enkele foto's van mijn buiten plantjes nu.
    mijn vraag is wanneer zet ik ze in bloei?
    en zet ik ze binnen in een zelfgemaakt hokje met gele tl lampen boven om te bloeien of laat ik ze gewn buiten staan en de natuur hun werk doen?



    DSC08024.jpgDSC08025.jpgDSC08026.jpgDSC08027.jpgDSC08028.jpg



    Het zou leuk zijn kon iemand mij daarbij op weg helpen
    Is mijn aller 1 ste kweekje.

    Tips zijn echt welkom

    Mvg Vertrouw Niemand.
    Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

    #2
    Re: Wanneer en hoe 12/12 zetten?

    Zijn keuzes die gemaakt moeten worden , ikzelf zou zeggen gebruik je hokje als nachthok
    en zet ze iedere avond om dezelfde tijd donker en 12 uur later weer buiten altijd op dezelfde tijden
    Je kan ze ook buiten laten staan en zullen ze eerdaags vanzelf in de bloei gaan
    Succes

    Comment


      #3
      Re: Wanneer en hoe 12/12 zetten?

      Thnx Isension.


      Grtz V.N.
      Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

      Comment


        #4
        Re: Wanneer en hoe 12/12 zetten?

        Ik zou de natuur zijn werk laten doen. Verduisteren heeft nu weinig zin meer, het is al bijna september..
        Het enige wat je daar mee doet is het stressniveau verhogen voor de planten, wat de kans op herma vergroot.

        Als je toch zo'n hokje wilt gebruiken, dan moet die absoluut 100% lichtdicht zijn. Er mag geen straaltje naar binnen vallen. En je zult elke dag moeten slepen met je potten. Je zult ook op moeten letten dat je geen binnenbeestjesprobleem krijgt, zoals spint. Zoveel werk voor die paar tientallen grammen, dat zou ik zelf niet doen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        Bezig...
        X