Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toch een mannetje??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Toch een mannetje??

    Korting op 420shop
    Mijn autoflower staat sinds iets meer dan een week in de bloei nu en ik was er heilig van overtuigd dat het een vrouwtje was/is ... Alleen begin ik nu een beetje te twijfelen, omdat het wel bolletjes lijken zo die er uit bloeien. En dat terwijl ze toch netjes haartjes had zoals de andere dames en geen bal-vorming onder de oksels heeft gehad. Hier foto's van 2 toppen van de plant, die al aardig aan het groeien zijn. Kan iemand me zo zeggen of het nu wel of niet een vrouwtje is?
    Voel me een beetje dom nu, maar vraag het maar liever als beginnende kweker, dan dadelijk al m'n oogst verziekt te hebben.

    foto 1(1).jpgfoto 2(1).jpg
    Lat togna tale... I stilla finn eg vegen inn...
    ...til det som gror, og stiane dekkjer.

    #2
    Re: Toch een mannetje??

    Kliko materiaal
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #3
      Re: Toch een mannetje??

      is geen vrouwtje

      Comment


        #4
        Re: Toch een mannetje??

        Godver ... En aan alles wat 'ie vertoonde voor het bloeien begon leek het echt een vrouw. Dat is nou balen ... Vooral aangezien 'ie al heel vroeg voor het bloeien begon al heerlijk rook en dat steeds fijner werd nu.
        Op de composthoop dan maar

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Hij staat overigens in een pot met nog 2 andere plantjes (hopelijk wel netjes vrouwtjes als ze gaan bloeien), kan dat geen kwaad met omkappen voor wortelrot?
        Lat togna tale... I stilla finn eg vegen inn...
        ...til det som gror, og stiane dekkjer.

        Comment


          #5
          Re: Toch een mannetje??

          Duidelijk kliko materiaal die had er eigenlijk al een tijdje in moeten liggen . vette pech balen

          Comment


            #6
            Re: Toch een mannetje??

            Tsja, als je 'm omkapt en je laat het restant achter in de grond, dan zal dat uiteindelijk gaan rotten.. Maar dat hoeft niets uit te maken.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Toch een mannetje??

              Ben je blind niks aan die plant is vrouwlijk
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Toch een mannetje??

                Pardon? Lekker vriendelijk zijn we zeg...
                Ik ben zeker niet blind, maar zoals ik al zei ben ik een beginnende kweker. Mijn vader kweekte al jarenlang voor mij, maar kocht dan altijd stekjes waarvan het geslacht al duidelijk was.
                Dit is mijn eerste jaar alleen kweken en mijn eerste keer vanaf zaadjes. Aan de voortekenen leek het duidelijk een vrouwtje, maar sinds het begin van de bloei, nu een klein weekje terug, ben ik begonnen met twijfelen. Ik dacht het even aan te kijken tot de toppen wat dikker werden om te zien of dat niet gewoon de manier was dat de toppen zichzelf opfluffen, maar dat blijkt dus niet zo te zijn en daarom wilde ik voor de zekerheid even navraag doen ... Dat heeft niks met blindheid te maken, maar een zekere onwetendheid. Ik laat me niet voor dom verklaren...

                Anyway, bedankt voor de reacties. Heb hem net omgekapt en op de composthoop gegooid tussen de rest van het groente en fruit afval. Kan 'ie volgend jaar weer door de aarde gemengd worden als bodemvoeding en is 'ie toch nog ergens goed voor.
                Lat togna tale... I stilla finn eg vegen inn...
                ...til det som gror, og stiane dekkjer.

                Comment


                  #9
                  Re: Toch een mannetje??

                  Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                  Ben je blind niks aan die plant is vrouwlijk
                  Ook een goeie morgen

                  @ laurl, beter of fem. Zaden te gebruiken, altijd vrouwtjes en kost niet veel.

                  Comment


                    #10
                    Re: Toch een mannetje??

                    Je ziet die trossen ballen toch hangen
                    God was never on your side..

                    Comment

                    Bezig...
                    X