Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer kan ik oogsten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer kan ik oogsten?

    Korting op 420shop
    Dag iedereen ik zit met een vraag.

    ik heb 2 auto's 1x ny diesel en 1x candy kush

    ik heb ze ongeveer rond 20 juni of iets later geplant

    en en zou willen weten wanneer ik ze zal kunnen oogsten ,
    hieronder een paar foto's (de meer sativa is ny diesel , de meer indica is de candy kush)
    Attached Files

    #2
    Re: Wanneer kan ik oogsten?

    check dit maar

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...sten-Trichomes
    [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

    Comment


      #3
      Re: Wanneer kan ik oogsten?

      danku voor de link ! maar kan jij zien op mijn foto's of de trichomes cloudy , amber of half amber zijn ?

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      ik heb geen telescoop ofzo

      Comment


        #4
        Re: Wanneer kan ik oogsten?

        nee dan ben je een vergroting nodig van 30x of 40x. Dus beste een loepje, microscoop oid gebruiken daarvoor. Er zijn ook wel wat apps voor de telefoon die vergroten.
        [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

        Comment


          #5
          Re: Wanneer kan ik oogsten?

          Nee, daarvoor heb je een microscoop of loupe nodig.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Wanneer kan ik oogsten?

            Bresser LED Handmicroscoop 60x-100x

            Handige gadget hiervoor, werkt uitstekend...ok door de THC wordt het beschermglaasje wat mat. Voor de rest werkt het prima om Trichomen te bekijken

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Je planten zien er mooi uit, maar zijn er nog lange niet. Post over 2 weken wat foto's hoe ze er dan uitzien, want ik denk dat ze nog wel even moeten...geduld

            Comment


              #7
              Re: Wanneer kan ik oogsten?

              danku grow sista ! ik kweek wel gewoon in universele potgrond van de albert heijn en geef alleen maar water , maar ik vind dat ze er zich niet veel van aantrekken , niet al te groot maar wel mooie bloei

              Comment


                #8
                Re: Wanneer kan ik oogsten?

                Ik heb mijn planten ook gezaaid in potgrond van tuinbouwcentrum (wel potgrond voor "kruiden" gekocht !!) Ik geef regenwater en ze doen het prima. Ze groeien gelijk gek.

                Comment


                  #9
                  Re: Wanneer kan ik oogsten?

                  in de meeste universele potgrond zit voeding voor een week of 8. Zodra ze in bloei gaan zijn ze meer calcium en fosfor nodig. Dus een beetje toevoegen is niet onverstandig.
                  [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

                  Comment

                  Bezig...
                  X