Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Haartjes zijn paars??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Haartjes zijn paars??

    Korting op 420shop
    De planten beginnen topjes te krijgen alleen de haartjes zijn paars kan iemand mij vertellen of dit wel goed is? En wat ik er mee moet doen?ImageUploadedByTapatalk1441360646.391578.jpgImageUploadedByTapatalk1441360687.113799.jpg

    #2
    Re: Haartjes zijn paars??

    Wat voor soort plant is het?

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G6-L11 met Tapatalk

    Comment


      #3
      Re: Haartjes zijn paars??

      Hollands Hope of NL denk ofniet? Ik had het zelfde, mij werd verteld dat het kwam door de stress van koud/warm.

      Comment


        #4
        Re: Haartjes zijn paars??

        Lekker die plant binnenzetten

        Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G6-L11 met Tapatalk

        Comment


          #5
          Haartjes zijn paars??

          Die haartjes of liever gezegd pistels verkleuren naar gelang o.a. De luchtvochtigheid. Zegt dus verder niets.
          Niet teveel met de planten lopen slepen, je kweek of binnen of buiten. Niet afwisselend binnen en dan weer buiten.

          Comment


            #6
            Haartjes zijn paars??

            Plant soort is diamond girl de planten staan alleen maar buiten alleen heel soms als het echt klote weer is zet ik ze onder een afdakje of iets dergelijks ik heb het gevoel dat de planten het niet gaan redden omdat de haartjes wit horen te zijn tog? En het weer bericht is ook niet al te best

            Comment


              #7
              Re: Haartjes zijn paars??

              paarse en rode kleuren hebben meestal te maken met de genetica
              bruine verkleuringen komen door weeromstandigheden
              geen reden tot zorgen dus
              ze staan er mooi bij

              Comment


                #8
                Re: Haartjes zijn paars??

                Ik heb ook Diamond Gril staan en deze hebben ook paarse haartjes. Dit is niks ergs hoef je je niet druk om de maken!

                Comment


                  #9
                  Re: Haartjes zijn paars??

                  Paarse pistils/haartjes zijn genetisch bepaald.
                  Paars blad is door stress (zeldzaam) of extreme kou (vrij normaal rond oktober en november).
                  Paarse stelen kan door genetica, kou, N-gebrek, N-blokkade of stress (zeldzaam) komen.
                  Paarse toppen (calyxen, die druppelvormige dingen) kan komen door N tekort (zeldzaam), N blokkade (zeldzaam), kou (zeldzaam), genetica.

                  Paars en roze in wiet zijn vrijwel nooit reden tot paniek. Onthoud dat.
                  Behalve bij een stikstofgebrek/blokkade; dan geeft de paarse steel vaak maar niet altijd de doorslag tussen te nat, of een algeheel tekort.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Haartjes zijn paars??

                    Behalve bij een stikstofgebrek/blokkade; dan geeft de paarse steel vaak maar niet altijd de doorslag tussen te nat, of een algeheel tekort.

                    Ik denk dat ik hier last van heb kan dat kwaad? Ik heb ook te vroeg bloeivoeding gegeven en daarna even mee gestopt meschien heeft dat er wat mee te maken

                    Comment


                      #11
                      Re: Haartjes zijn paars??

                      Nee, het zijn toch de haartjes, dat vertelde je in bericht #1 ?
                      Dat zit in de genen.
                      Er zijn een paar soortjes die dat gedurende de bloei steeds verder ontwikkelen.
                      panama.JPG
                      Een paarse steel duidt eerder op stress.
                      Dat kan door kou komen, of door tocht, of door teveel beweging..enz
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Haartjes zijn paars??

                        Thnx[emoji100]

                        Comment

                        Bezig...
                        X