Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Witte vlekken op bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Witte vlekken op bladeren

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Onze plantjes staan lkkr te bloeien maar nu zie ik op 1 plant plots witte plekken op de bladeren bij 1 tak. Wie weet wat dit is en wat er tegen te doen? Zie foto's

    20150921_170744.jpg20150921_170823.jpg20150921_170804.jpg

    #2
    Re: Witte vlekken op bladeren

    Naast overvoeding en vraatschade zie ik stoot- of schuur-schade. Daar kun je nu niets meer tegen doen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Witte vlekken op bladeren

      Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
      Naast overvoeding en vraatschade zie ik stoot- of schuur-schade. Daar kun je nu niets meer tegen doen.
      Maar is het wel te stoppen? Alle 5 planten krijgen evenveel water er met voeding en net eentje heeft het bij een stuk van de plant en hoe komen we aan die stoot of schuur schade, het enige wat we gedaan hebben is ze met dat noodweer van vorige weer onder de overkapping gezet. Het is bij 1 blad begonnen en het begint zich te verspreiden.

      Comment


        #4
        Re: Witte vlekken op bladeren

        Heb je nog garantie?
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment


          #5
          Re: Witte vlekken op bladeren

          Het is niet zomaar te stoppen. Bladeren of takken die langs elkaar schuren houd je niet tegen. Beestjes ook niet.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          Bezig...
          X