Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslagje: hoe lang voor oogsten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweekverslagje: hoe lang voor oogsten?

    Korting op 420shop
    Beste Forum leden,

    Dit jaar voor het eerst 1 plantje buiten gekweekt, Afgaan meende ik. Staat inmiddels 3 a 4 weken in bloei. Gezien het slechte weer zet ik hem af en toe binnen in de schuur. Hier heeft de plant echter geen daglicht. Kan iemand aangeven op basis van onderstaande foto's hoe lang deze plant nog nodig heeft voordat deze oogstrijp is? Opinie over de algehele staat van de plant zijn zeker welkom.

    Bij voorbaat vriendelijk dank.

    IMG_1303.jpgIMG_1304.jpgIMG_1305.jpgIMG_1306.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Qua voeding geef ik wekelijks een schuitje pokon voor uitbundige bloei. Toen de eerste tekenen van bloei zich aandiende ben ik hier mee gestart.
    Last edited by Harrold; 23 September 2015, 16:01.

    #2
    Kweekverslagje: hoe lang voor oogsten?

    Nog een week of 5....en niet met die plant gaan lopen slepen als het regent. Zeker niet in een donkere schuur neerzetten en twee uur later weer buiten. Straks heb je een Herma.
    Oja, een pot die 4X zo groot als als je huidige pot vind ie ook wel fijn.

    Comment


      #3
      Re: Kweekverslagje: hoe lang voor oogsten?

      Je gaf aan dat je mijn 'hoe ben ik een awesome beginner' topic hebt gelezen. Daar staat nogal vaak dat je even moet googlen.. Als je dat gedaan had, dan had je dit topic niet hoeven typen.
      Zoekwoorden zijn: Wanneer oogsten, trichomen, wanneer oogsten jointjedraaien.nl, wanneer rijp, enzovoorts.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Kweekverslagje: hoe lang voor oogsten?

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
        Je gaf aan dat je mijn 'hoe ben ik een awesome beginner' topic hebt gelezen. Daar staat nogal vaak dat je even moet googlen.. Als je dat gedaan had, dan had je dit topic niet hoeven typen.
        Zoekwoorden zijn: Wanneer oogsten, trichomen, wanneer oogsten jointjedraaien.nl, wanneer rijp, enzovoorts.
        Bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad het topic gelezen maar vindt het erg lastig om dit zelf in te schatten bij mijn eigen plant. Ik maak me wel zorgen over de het weer de aankomende weken. Gezien hij naar schatting nog 5 weken moet . Ik zal updates plaatsen.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Oorspronkelijk geplaatst door Ronthebudman View Post
        Nog een week of 5....en niet met die plant gaan lopen slepen als het regent. Zeker niet in een donkere schuur neerzetten en twee uur later weer buiten. Straks heb je een Herma.
        Oja, een pot die 4X zo groot als als je huidige pot vind ie ook wel fijn.
        Heeft dat nu nog zin? Ik heb restricties van de leidinggevende . Maar kan nu wellicht een grotere pot aanschaffen.?!
        Last edited by Harrold; 23 September 2015, 17:06.

        Comment


          #5
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          Bezig...
          X