Beginnende toprot?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nonsense
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 1724

    #61
    Re: Beginnende toprot?

    Persoonlijk vind ik het erg zonde van de wiet om deze in de oven te drogen
    Ontdoe je toppen van rot en leg ze desnoods in de buurt bij een radiator (niet erop) als je toch snel wil drogen
    Controleer iedere dag even je toppen, is de buitenkant al een beetje krokant en knakt het takje nog net niet
    Dan stop dan je wiet in een gripzak koelbox of wekpot en lucht deze de eerste dagen/week.

    Het beste is natuurlijk nog rustig drogen , fanleaves verwijderen en de hele plant op haar kop hangen

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #62
      Re: Beginnende toprot?

      Oorspronkelijk geplaatst door kdejaeger
      QnQ ik heb deze ochtend rotte plekken moeten verwijderen. Er is al rotting aan de gang.
      Da's jammer, maar omdat de titel van dit topic is "Beginnende toprot ?", beantwoorde ik die vraag. De rest was m.i. offtopic, excuus.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • kdejaeger
        Plantje
        Nieuw Lid
        • Sep 2015
        • 12

        #63
        Re: Beginnende toprot?

        Het heeft nu al een paar dagen niet geregend. En dat scheelt hem wel. Ik word wel misselijk van de geur.

        Comment

        • Gps
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 1988

          #64
          Re: Beginnende toprot?

          Beter is om de wiet op te hangen en er een zwenkfan, zachtjes op te laten blazen.

          Als de wiet erg nat is met kans op meer rot.
          Lets not criticize but legalize

          Comment

          Bezig...