Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

autoflowers aanraders?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    autoflowers aanraders?

    Korting op 420shop
    Dag leden,


    Ik ga dit jaar een kweekje doen, maar vraag me af welke soort ik dit jaar zou nemen. Vroeger al White Widow auto, Cheese Auto, Easy Ryder, en haze gehad.
    Zijn er sterke aanraders? Dit naar smaak en hoeveelheid toppen toe?

    Ik dacht eerst om terug de WW auto te nemen, omdat die super was. Maar wil wel eens iets anders proberen

    Shoot!

    #2
    Re: autoflowers aanraders?

    Auto amnesia is erg lekker. Die van Hy-seeds heeft een gigantisch hoog THC percentage, uiteindelijk door de plee moeten spoelen.
    Die original auto amnesia van Growers Choice was ook altijd goed te doen, bracht ook relatief veel op voor een auto. Maar da's al wat jaren geleden, inmiddels hebben ze andere voor zover ik begreep.
    Ook wel een prima auto original haze van daar.

    Verder weinig aanraders; ik ben vooral bezig met zelf wat ontwikkelen want 9/10 keer blijven auto's zo klein dat het eigenlijk zonde is met die planten dichterbij de gedoog-aantallen te komen. Tot nu toe slechts 6 acceptabele oogsten (van zo'n 25 planten) gehad in 5 zomers, de rest kwam niet boven de 10 gram.. Dan zet ik liever een vroegbloeier of een reguliere bloeier waarvan ik de helft weg mag gooien door rot. Want dan houd ik meer over.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    Bezig...
    X