Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

autoflowers buiten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    autoflowers buiten?

    Korting op 420shop
    hallo alle, Ik ben Nick en ben nieuw op dit forum.
    Ik heb 4 jaar lang geblowt ( ben gestopt ) maar wil samen met een paar vriendem buiten toch een keertje wiet kweken (zelfgebruik voor vriendenkring)
    ik had nog 5 zaden van amnesia haze en 5 zaden van powerplant liggen en heb vandaag ook 10 autoflower ak47 besteld.
    maar hoe moeten we nu beginnen ( ik ben een complete beginner van het kweken van wiet) ik heb wel een paar dingen opgezocht over het kweken maar ben er nog niet helemaal uit.
    wij willen een "guerilla kweek" doen ergens in het bos. maar we hebben geen idee wat de factoren zijn van een goede kweek plek. hebben jullie enige tips?

    #2
    Re: autoflowers buiten?

    Kijk eens hier: De guerilla-afdeling.
    294 topics.
    Als je de helft daarvan helemaal leest ben je alvast aardig op weg.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: autoflowers buiten?

      Je kweekplek moet je zelf maken door bv 1m2 uit te graven en die dan terug opvullen met bemeste potgrond.

      Comment


        #4
        Re: autoflowers buiten?

        is het nodig om mest etc bij te voegen? of kan ik natuur zijn werk laten doen en om de week kijken of alles goed gaat?

        Comment


          #5
          Re: autoflowers buiten?

          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ds-naar-succes
          Lees daar gewoon eens door heen. Alles staat er in. Als het daar niet staat, dan hier wel:
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ek-handleiding
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          Bezig...
          X