Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geschikte aarde kopen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geschikte aarde kopen

    Korting op 420shop
    Autoflowers 2016

    #2
    Re: Geschikte aarde kopen

    Ligt een beetje waar in Twente je huist maar is Zwolle een te grote afstand
    voor je?
    Daar zit Greensell, die heeft volgens mij zo'n beetje alles!

    Comment


      #3
      Re: Geschikte aarde kopen

      Nog wel een flink eind voor 2 zakken "aarde". Ik heb even gegoogled en ik zie dat een 50L zak Plagron maar 16kg weegt. Dat valt dan toch nog mee, misschien toch maar bestellen. Anders ben ik het aan benzine en tijd wel kwijt.
      Autoflowers 2016

      Comment


        #4
        Re: Geschikte aarde kopen

        Potgrond van de supermarkt of boerenbond met een handje tuinmest er doorheen heeft om en nabij dezelfde samenstelling als dure shopgrond.
        Het veentype is anders, maar dan haal je een zakje tuintuf of veen bij de tuinhandel en meng je die er doorheen.

        Werkt hier al 10 jaar prima.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Geschikte aarde kopen

          Ik weet niet waar je in Twente zit, en ik hoef dat ook niet te weten, maar als ik wat grote steden google met 'growshop' erbij krijg ik best wat resultaten.
          Zijn die allemaal verdwenen dan ?

          Heb je de shoplocator van Plagron al geprobeerd ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Geschikte aarde kopen

            Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
            Potgrond van de supermarkt of boerenbond met een handje tuinmest er doorheen heeft om en nabij dezelfde samenstelling als dure shopgrond.
            Het veentype is anders, maar dan haal je een zakje tuintuf of veen bij de tuinhandel en meng je die er doorheen.

            Werkt hier al 10 jaar prima.
            Goed idee, denk dat ik 2 flinke zakken potgrond neem en daar Plagron Bio Supermix (2 tot 5%) door heen meng. Zo`n emmertje is een stuk goedkoper om te versturen Als ik geen kant en klare mix kan krijgen ga ik dat doen.


            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            Ik weet niet waar je in Twente zit, en ik hoef dat ook niet te weten, maar als ik wat grote steden google met 'growshop' erbij krijg ik best wat resultaten.
            Zijn die allemaal verdwenen dan ?

            Heb je de shoplocator van Plagron al geprobeerd ?
            Merendeel is inmiddels gesloten omdat er of een kwekerij was, drugshandel plaatsvond of wapens aanwezig waren Googlen op "growshop" en de plaatsnaam geeft alleen maar webshops die het laten lijken alsof ze hier zitten maar uiteindelijk alleen hier via Postnl leveren Die storelocator is handig, dank je wel, toch wat gevonden, ik ga even kijken.
            Autoflowers 2016

            Comment


              #7
              Re: Geschikte aarde kopen

              Luhoe, ik kwam laatst op marktplaats een plagron verkoper uit den ham tegen (de kweekshop bv?). Das toch bij jou in de buurt?
              Helaas bestaat de advertentie niet meer http://www.marktplaats.nl/a/tuin-en-...t-perliet.html

              Zit ook steeds met hetzelfde dillema...
              Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
              Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

              Comment


                #8
                Re: Geschikte aarde kopen

                Aanvulling op de shoplocator van Plagron: Een overzicht van Canna dealers

                Kwam 'm toevallig tegen.
                En als een zaak Plagron of Canna verkoopt, dan verkopen ze vast ook wel aarde.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...
                X