Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blad problemen met buitenkweekje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blad problemen met buitenkweekje

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik heb dit jaar 4 plantjes in de tuin staan ze zijn nu ongeveer 6 weken oud.
    2 x super silver haze en 2 x super skunk.

    Ik heb ze de eerste 4 weken in een zo goed als dichte serre laten voorgroeien vanwege de koude nachten en dat ging prima ze groeide goed en hadden een mooie kleur, kortom alles was oke. Sinds 2 weken staan ze buiten op een mooie plek en ze krijgen de hele dag zon maar de nieuwe en oude bladeren beginnen te verschrompelen en hier en daar zie ik een roest kleurig vlekje. verder groeien ze wel heel goed. Ik dacht eerst dat ik te weinig water gaf dus ben ik meer gaan geven maar het lijkt steeds erger te worden.

    Ik geef geen voeding en gebruik potgrond van ProFit. Heeft iemand enig idee wat er met mijn plantjes is?
    Foto's hieronder















    Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk

    #2
    Re: Blad problemen met buitenkweekje

    Ik ben maar nog een leek maar wil toch zeggen wat ik denk hier op JD ondertussen geleerd te hebben.

    Je plantjes ontvangen ineens te veel licht omdat de felle zon krachtig is en zo voorheen toch meer beschermd stonden in je serre.
    Dus ze zijn wat verbrand vermoed ik met het mooie weer.
    En je plantjes staan nu wat te nat aan de hangende bladeren te zien.

    Greetz The Bird
    Groene vingers

    Comment


      #3
      Re: Blad problemen met buitenkweekje

      Dat zal het niet zijn @thebird, de lichtintensiteit in een serre is nagenoeg hetzelfde als erbuiten. Dit probleem speelt alleen op als planten onder kunstlicht vandaan komen.

      Ik zou niet weten wat t is maar t is maar zo'n klein plekje dat ik er me geen zorgen over zou maken.

      En geef meer aan de buitenkant van de pot water! Laat de wortels naar buiten groeien, is wss dat hangende blad probleem ook opgelost.

      Comment


        #4
        Re: Blad problemen met buitenkweekje

        Sorry voor de valse informatie fritscannabis

        Haha maar zo leren we verder
        Komt vast allemaal goed, succes verder!
        Groene vingers

        Comment


          #5
          Re: Blad problemen met buitenkweekje

          oke bedankt voor de informatie @hypnotized !

          haha geen probleem;p @Thebird

          Comment


            #6
            Re: Blad problemen met buitenkweekje

            Ziet er gewoon uit als een buitenplant.. Die krijgen gewoonweg wat meer te verduren, dus krijgen ze ook sicke battlescars. Hoort er allemaal bij buiten
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            Bezig...
            X