Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amnesia haze stekken.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Amnesia haze stekken.

    Korting op 420shop
    Goedendag allemaal,

    Ik ben nieuw op het forum, heb me al even voorzichtig voorgesteld.
    Nu ben ik dit jaar weer bezig met een kleinschalige wietkweek ( eigen gebruik )
    Maar ik heb een paar vraagjes, gebruik momenteel voeding van Plagron, Powerroots stimulator en Alga Grow.
    Ik heb ze 23 April geplant in een pot, en ongeveer een weekje gewacht tot ik ze overgezet heb in de volle grond.
    Nu is alleen mijn vraag zijn inmiddels bijna een maand verder en ik krijg het gevoel dat de groei volledig of bijna volledig stil staat.
    Plaatst er uiteraard wat foto's bij zodat jullie (kenners) mij hopelijk wat meer kunnen vertellen wat ik eventueel verkeerd doe.
    Ik vind ze er zeker niet ongezond uitzien alleen sommige bladeren zien er wel een beetje apart uit, heb uiteraard meer forums gelezen en geprobeerd er zoveel mogelijk informatie over te weten te komen, maar het enige wat ik momenteel kan verzinnen is toch een overvoeding ( gebruik 1ml powerroots op 1 liter water per dag, en geef ze alle 3 ongeveer 1/3 van die liter water.
    Hetzelfde met de Alga Grow alleen dan 3ml per 1 liter water.
    Laat me weten wat jullie erover denken a.u.b.
    Attached Files

    #2
    Re: Amnesia haze stekken.

    ik denk dat je stokjes zou moeten plaatsen

    Comment


      #3
      Re: Amnesia haze stekken.

      Heb je ze meteen maar voeding voor de hele kweek gegeven ?
      Zeiknat en overvoed.

      nb. deze gaan wel erg laat bloeien denk ik, hopelijk krijgen we een mooie lange nazomer
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Amnesia haze stekken.

        Oke, zou ik vandaag gelijk even erbij zetten.
        Denk ook dat het slim is om misschien de grond even wat losser te maken krijg het idee dat de wortelgroei beetje tegengehouden word.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        Heb je ze meteen maar voeding voor de hele kweek gegeven ?
        Zeiknat en overvoed.

        nb. deze gaan wel erg laat bloeien denk ik, hopelijk krijgen we een mooie lange nazomer

        Allereerst bedankt voor je reactie .
        Ik geef ze eigenlijk alleen voeding als de grond droog/bijna droog is.
        En aangezien ze in de volle grond staan dacht ik dat je ze niet zo heel erg snel te veel water zou kunnen geven.
        Maar jij zegt dus eigenlijk dat ik het best ff kan stoppen met water/voeding geven?
        Last edited by Brouwer; 18 May 2016, 10:11. Reden: Foutje

        Comment


          #5
          Re: Amnesia haze stekken.

          Als ze in volle grond staan dan moet je NIET voeden ze halen alles uit de aarde zelf water geven hoef eigenlijk ook niet.
          Volle grond is mega makkelijk je hoef namelijk niets te doen.
          Je planten zien er goed uit dus maak je maar geen zorgen.
          Jou plant/stekje is nu wortels onder de grond aan het maken daarom zie je niet veel verandering.
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Amnesia haze stekken.

            Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
            Als ze in volle grond staan dan moet je NIET voeden ze halen alles uit de aarde zelf water geven hoef eigenlijk ook niet.
            Volle grond is mega makkelijk je hoef namelijk niets te doen.
            Je planten zien er goed uit dus maak je maar geen zorgen.
            Jou plant/stekje is nu wortels onder de grond aan het maken daarom zie je niet veel verandering.
            Bedankt voor je reactie, dus eigenlijk zou ik ze absoluut geen voeding meer moeten geven? en water alleen als ze extreem droog staan?
            De voeding die ik gebruikte was Power Roots van Plagron, werd me aangeraden door een vriend die zelf ook redelijk ervaring heeft. (hokken)
            En de dude van wie ik mijn stekkies gekocht heb raadde me ook aan wel voeding te gebruiken.
            Maar ik wacht het rustig af ik vond ze er inderdaad ook niet ongezond uit zien.

            Comment


              #7
              Re: Amnesia haze stekken.

              In potten ja, in volle grond stroomt t weg.

              Comment


                #8
                Re: Amnesia haze stekken.

                Zucht.. Amnesia haze.. buiten..
                Ik zeg niet dat het niet kan. Maar je moet wel verdomd goede discipline hebben, wil je dat tot een goed eind brengen.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Amnesia haze stekken.

                  als het 12/12 wordt buiten en dan nog de bloeitijd .
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

                  Comment


                    #10
                    Re: Amnesia haze stekken.

                    Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                    Zucht.. Amnesia haze.. buiten..
                    Ik zeg niet dat het niet kan. Maar je moet wel verdomd goede discipline hebben, wil je dat tot een goed eind brengen.
                    Het is de bedoeling om ze gewoon 12/12 te zetten wanneer ze de bloei in gaan, is over het algemeen geen probleem want er zijn altijd mensen thuis.
                    Maar dan een vraag, de man van wie ik ze heb zei dat het niet eens perse nodig is omdat ze 'als het goed is' de bloei in gaan als het buiten ongeveer 12/12 is. Zit daar enige vorm van logica in? Ik zelf dacht van wel.
                    Maar anders gaan we verduisteren met een groot afdekzeil.

                    Comment


                      #11
                      Re: Amnesia haze stekken.

                      Lees je uberhaupt de reacties wel? Tis pas laat in t jaar 12/12 en dan gaan ze pas bloeien.. haze bloeit enorm lang.. je zit dan in januari ofzo als ze klaar zijn.

                      Comment


                        #12
                        Re: Amnesia haze stekken.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Hypnotized View Post
                        Lees je uberhaupt de reacties wel? Tis pas laat in t jaar 12/12 en dan gaan ze pas bloeien.. haze bloeit enorm lang.. je zit dan in januari ofzo als ze klaar zijn.
                        Jaa ik lees ze wel, beetje nutteloos anders om er op te reageren, maar ik heb vorig jaar ook haze gehad en dat was na 8-9 weken bloeien en 2 weken drogen was het prima dus ik snap niet helemaal hoe deze dan pas in januari klaar zouden zijn, ik mag toch aannemen dat ze na 4-5 weken groeien hun groeistadium toch wel voorbij is

                        Comment


                          #13
                          Re: Amnesia haze stekken.

                          Nee ze bloeien pas als het aantal uren 12/12 is dus niet na een aantal weken.

                          Comment


                            #14
                            Re: Amnesia haze stekken.

                            Nee, want het zijn geen autoflowers.
                            Amnesia stekken groeien tot het buiten 12/12 is.
                            Dat valt dit jaar, elk jaar, rond 25 september.
                            Reken je daar nog een week of 12 bij dan kun je zelf uitrekenen waar we dan in 't jaar zitten.

                            Je geeft geen water als je denkt dat ze droog staan, je geeft water als de blaadjes een beetje gaan hangen.

                            Binnenkweek en buitenkweek kun je totaal niet vergelijken, alle ervaring die je kennis en stekkenleverancier met je delen heb je voor buiten eigenlijk niets aan.
                            Gelukkig heb je de weg naar JD gevonden.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: Amnesia haze stekken.

                              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                              Nee, want het zijn geen autoflowers.
                              Amnesia stekken groeien tot het buiten 12/12 is.
                              Dat valt dit jaar, elk jaar, rond 25 september.
                              Reken je daar nog een week of 12 bij dan kun je zelf uitrekenen waar we dan in 't jaar zitten.

                              Je geeft geen water als je denkt dat ze droog staan, je geeft water als de blaadjes een beetje gaan hangen.

                              Binnenkweek en buitenkweek kun je totaal niet vergelijken, alle ervaring die je kennis en stekkenleverancier met je delen heb je voor buiten eigenlijk niets aan.
                              Gelukkig heb je de weg naar JD gevonden.
                              Okee, ja daar heb ik inderdaad bijdehand genoeg geen rekening mee gehouden dat het geen autoflowers waren, dit word nu nog een redelijke opgave denk ik zo, ik zou er eventueel een hok omheen kunnen bouwen woon dermate afgelegen dat mijn buren dat niet eens door zouden hebben, is dat een optie met de temperaturen enzo?
                              Valt het een en ander voor te regelen natuurlijk maar hoor graag jullie mening daarover.

                              Comment

                              Bezig...
                              X