Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zadenkweek locatie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zadenkweek locatie

    Korting op 420shop
    2015 - Autoflower buitenkweek + Hollands Hope guerilla

    #2
    Re: Zadenkweek locatie

    Wordt lastig, maar als je de mannen begraaft - omhakken dan schieten ze gewoon direct in bloei, zelfs afgehakt - en enkele takken mee naar huis neemt.. Dan kun je daarvan het stuifmeel opvangen, meenemen naar locatie en daar met een kwastje de dames handmatig bevruchten.
    Ik heb ooit een topic gezien over het bewaren van stuifmeel.. Blijft in droge vorm + meel in de vriezer wel 4-15 maanden houdbaar.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Zadenkweek locatie

      De kerels elders optrekken tot stuiven en deze in papieren zakken laten stuiven. Die zakken trek je over de geselecteerde toppen van de dames op locatie als de zon weg is en bind je dicht. De volgende ochtend de zak klets nat stuiten, voorzichtig open scheuren en binnenkant ook nat spuiten, tak die bestoven is ook goed afspuiten met water. Nat stuifmeel vliegt niet ver meer.

      Comment


        #4
        Re: Zadenkweek locatie

        Thuis je mannen opkweken en stuifmeel opvangen en met de hand bestuiven.

        Comment


          #5
          Re: Zadenkweek locatie

          In de buitenlucht zou ik gewoon 1 soort tegelijk doen. Liever nog in een serre (kas)
          Het risico op kruisbestuiving is groot buiten, en je merkt waarschijnlijk pas dat het fout is gegaan als die bastaardzaden al een paar weken in bloei staan.
          Dat risico is er altijd buiten. Als JanJaap van 4 straten verderop hetzelfde doet weet je ook nooit zeker welk zaad je oogst.

          Mijn opinie is dat mannetjes niet buiten horen.
          Er is al zoveel stuifmeel van al die hennepvelden in de lucht dat je nooit zekerheid hebt.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X