Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

slecht weer voorgroei auto 400 whatta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    slecht weer voorgroei auto 400 whatta

    Korting op 420shop
    zoals de titel al wa zegt.
    heb drie dagen ontkiemmt zaadje in pot gestoken en is nu boven gekomen maar nu is het heel tijd slecht weer mag ik dan bv voorgroei boven mijn 400 whatt lamp ? of hou ik me plant beter buiten ook al is het slecht weer
    ps bij regen staan ze onder afdak
    ps soort auto cheese huismerk

    #2
    Re: slecht weer voorgroei auto 400 whatta

    Buiten laten

    Comment


      #3
      Re: slecht weer voorgroei auto 400 whatta

      Plantjes houden van regen er zitten gaten onder je pot dus verzuipen zal die niet
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: slecht weer voorgroei auto 400 whatta

        heb de planten sedert gisteren toch maar in me 400 hok geplaats omdat het hier maar constant blijft water gieten en blijken ze wel te accepteren zijn drie dubbel gegroeid bij gisteren

        Comment


          #5
          Re: slecht weer voorgroei auto 400 whatta

          Je neemt nu zoveel pleuriszooi mee je hok in. Beestjes, infecties, vrijwel de hele natuur. Straks wennen ze aan die 400W, wil je ze weer naar buiten doen, en dan verbranden ze.
          Zonlicht is volspectrum, HPS is een erg beperkt spectrum.

          Helemaal zelf weten natuurlijk, maar bereid je er vast op voor dat ze een flinke klap krijgen als ze weer buiten komen. En dat je vrijwel zeker een insectenplaag in je tent kunt verwachten.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: slecht weer voorgroei auto 400 whatta

            mag slotje op

            Comment

            Bezig...
            X