Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vage Planten!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vage Planten!!

    Korting op 420shop
    Ik heb op mijn boventerras autoflowers staan en het zijn volgens mij allemaal "Sativa Mongolia!"

    Ze groeien de meest rare bladeren en de opbrengst is een lachertje.

    Kan iemand mij vertellen wtf er mis is met deze planten?
    Last edited by BigFockingDee; 11 June 2016, 09:28.

    #2
    Re: Vage Planten!!

    Een paar lijken me erg groot voor autoflowers,
    en zeker in verhouding tot de potgrote, lijkt wel
    voor mij als leek dat ze uren daglicht te kort komen of
    zijn gekomen! 18 uur is toch ideaal voor auto's?

    succes O.D.

    Comment


      #3
      Re: Vage Planten!!

      Geen flauw idee, maar ik denk dat deze planten groot zijn omdat ik op Mallorca woon en het weer is hier gewoon beter. Denk ik!

      Comment


        #4
        Re: Vage Planten!!

        Mongolia dat zegt genoeg he is het geen Hennep in plaats van Cannabis
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Last edited by member16666; 10 June 2016, 14:49.

          Comment


            #6
            Re: Vage Planten!!

            De plant heeft eerst te weinig licht gehad en in de bloei gegaan. Daarna heeft zij een te veel licht gekregen waardoor je zulke verschijnselen ziet.

            Direct planten 12 uur geven en de rest in het donker. Als je nog wat wilt.
            Veel gestelde vragen over het forum
            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL
            "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

            Comment


              #7
              Re: Vage Planten!!

              Dat laatste zou veel verklaren!

              Comment


                #8
                Re: Vage Planten!!

                Ik zie planten die aan het reveggen en bloeien tegelijk zijn. Da's niet normaal bij commerciele soorten, maar wilde soorten doen dat weleens.
                Waarschijnlijk problemen met de lichturen inderdaad. Ik zie dat je niet in NL zit, dan kan het best eens 'groeiseizoen' zijn nu, terwijl je ze gezaaid hebt in het 'bloeiseizoen' (met kortere dagen). Stel je zit in een warm deel van Europa of Turkije, dan is het niet zo gek; de winter is voorbij en de dagen worden langer. Dan gaan ze terug in groei.

                Je naam en youtube account linken vind ik niet zo'n goed idee. Wellicht is het plantje niet legaal in het land waar je bent, deze post + je filmpje kan je problemen bezorgen.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Vage Planten!!

                  Je probleem is dat je niet getopt hebt.image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg getopte autoflowers.....
                  Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                  Comment


                    #10
                    Re: Vage Planten!!

                    Ontzettend bedankt voor jullie antwoorden

                    Je naam en youtube account linken vind ik niet zo'n goed idee. Wellicht is het plantje niet legaal in het land waar je bent, deze post + je filmpje kan je problemen bezorgen.
                    Ik heb dan het filmpje weggehaald, maar hier op Mallorca mag je vier planten hebben per volwassen persoon die woonachtig zijn in hetzelfde huis. Dus in mijn geval mag ik zelfs acht planten groeien.

                    Comment


                      #11
                      Re: Vage Planten!!

                      Wanneer ben je begonnen met deze plantjes ?
                      Ze zijn begonnen met bloeien, en staan te reveggen lijkt het inderdaad.
                      En da's apart, een autoflower die revegt, dat zou niet moeten kunnen volgens mij, aangezien een autoflower niet afhankelijk is van de fotoperiode.
                      Als ik naar het zon op/onder schema van Las Palmas kijk zie ik dat het op 01/04: 12 uur licht was, 01/05: 13 uur en op 01/06: 14 uur.

                      Als het geen autoflowers zijn, en je bent wat vroeg begonnen dan kan dit inderdaad gebeuren.
                      Kun je wat nieuwe foto's plaatsen ?

                      Als je de zaden bij een plaatselijke shop gekocht hebt, dan zou je wel een punt hebben als je hier eens mee terug ging om een praatje te maken.
                      Autoflowers horen niet te reveggen.

                      Nu ik je YT gezien heb moet ik wel zeggen dat je niet erg op je avatar lijkt
                      Wel relaxed wonen daar zo te zien, je hebt veel bezigheden.
                      En mooi weer!
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Vage Planten!!

                        Wanneer ben je begonnen met deze plantjes ?
                        Ik heb deze planten van een vriend van mij gekregen, maar hij vertelde mij net dat hij ze half Febr. heeft geplant!

                        Kun je wat nieuwe foto's plaatsen ?
                        P_20160611_111403.jpgP_20160611_111600.jpgP_20160611_111548.jpgP_20160611_111538.jpgP_20160611_111523.jpgP_20160611_111514.jpgP_20160611_111457.jpgP_20160611_111445.jpgP_20160611_111414.jpgP_20160611_111607.jpg

                        Ook die vriend van mij heeft nog nooit zulke rare bladeren gezien...

                        Nu ik je YT gezien heb moet ik wel zeggen dat je niet erg op je avatar lijkt
                        Wel relaxed wonen daar zo te zien, je hebt veel bezigheden.
                        En mooi weer!
                        Ik woon nu twaalf jaar op Mallorca en ik mis Nederland voor geen meter, behalve:
                        Haring
                        Calve pindakaas
                        Kibbeling
                        Gerookte worst
                        Afhaal chinees
                        Vlammetjes
                        Mexicano door midden gesneden op twee witte bolletjes met pindasaus en rauwe uitjes.
                        Wijko pindasaus
                        Febo
                        En oh ja! Familie en vrienden, maar die komen hier toch allemaal freeloaden!

                        Comment


                          #13
                          Re: Vage Planten!!

                          Voila, half februari is het maar 11 uur licht.
                          Als het geen autoflowers zouden zijn, dan is daar de verklaring: Ze zijn meteen in bloei gegaan vanwege de lange nachten.
                          Ik denk dat het geen autoflowers zijn dus, maar je weet nu in ieder geval dat het vrouwtjes zijn.

                          Ze zijn aan het reveggen, van bloei terug naar groei aan het gaan.
                          Dat reveggen gaat nog even duren.
                          Ze hebben nu blad met 1 vinger, dat gaan er straks weer meer worden.
                          Ze gaan komende weken naar 3 en daarna naar 5 vingers per blad, en als de plant zich goed voelt naar 7, 9 en soms zelfs 11 vingers per blad.

                          Deze bloei zal verdwijnen, misschien moet je dat wat helpen hier en daar door het weg te knippen, maar kijk maar of de plant het zelf regelt.
                          Na de normale groeiperiode gaan ze dan rond de normale tijd weer in bloei, dat zal ergens in september zijn.

                          Dit foutje heeft wel als voordeel dat de planten nog aardig kunnen groeien.
                          Dat wordt emmers water slepen komende zomer.
                          Ik zou er een watersysteempje voor bedenken, maar ik ben liever lui dan moe

                          Dusse..je hebt een hele grote vriezer, of heb je een koelcel?
                          Als je in Nederland komt neem je meteen een kar pindakaas en 54 Babi Pangang met bami mee naar huis ?
                          Ghehe..ik zie dat zo voor me
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: Vage Planten!!

                            In een vliegtuig of met de auto QnQ?

                            Mooie en goede uitleg.
                            Veel gestelde vragen over het forum
                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL
                            "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                            Comment

                            Bezig...
                            X