Heyo, ik heb zo'n anderhalve maand geleden mijn planten buiten gezet, maar sinds een week ofzo is er een van al in de bloei gegaan. Is dat erg in deze tijd van het jaar of kan het geen kwaad? Alvast bedankt
Plant nu al in de bloei
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: Plant nu al in de bloei
Is het geen voorbloei? Voorbloei staat los van het aantal donker uren en is wat anders dan de ware bloei. -
Re: Plant nu al in de bloei
-is het erg? Nee het is niet erg, mits de plant enige hoogte heeft bereikt en komende 2 maanden lekker weer is dan krijg je dikkere toppen in vergelijking met afbloei in sept geen zon wel regen
-er is er 1 in de bloei gegaan, als dit dezelfde plant is dan is dit wel een raar fenomeen vind je niet? voor meer info zul je toch even een foto van de groep moeten maken
Het is bijv. heel normaal als dit een autoflower is, welke kenmerken vertoont de plant?Comment
-
Re: Plant nu al in de bloei

dat zijn ze nu, de grootste heeft de toppen erin. Zoals je wel ziet zit er een groot verschil tussen alle planten terwijl ze tegelijk geplant zijn.
Verstuurd vanaf mijn XT1068 met TapatalkComment
-
Re: Plant nu al in de bloei
Welke soort? Misschien een semi-autoflower ?
Schattig kaboutertje trouwens
Comment
-
Re: Plant nu al in de bloei
Haha thanks, de grootste 3 zijn Jack herer, volgensmij wel autoflower ja. De kleinste was een gratis zaadje die we bij de Jack herer kregen. Kan me alleen niet meer herinneren wat die ook alweer was
Verstuurd vanaf mijn XT1068 met TapatalkComment
-
-
Re: Plant nu al in de bloei
Geen jack herer maar jack-pot! JH bloeit pas in de herfst. Je hebt er een erg vroege bloeier bij zitten, die groter is dan een normale autoflower. Als het een echte herer is, dan komt daar nog wel 30-40 cm bovenop.
Prachtig toch!? Lekker vroeg oogsten.
Maareh, wel bizar. Is het niet toevallig dat juist die bloeiende plant het gratis zaadje was? Dat je ze ergens per ongeluk verwisseld hebt?
Sensi staat namelijk bekend om zijn über stabiele planten, die niet zomaar gekke fratsen uithalen. Daar is de prijs ook naar. Dus ik vind het wel opmerkelijk zo!Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment
-
Re: Plant nu al in de bloei
Ik weet bestwel zeker dat degen die in de bloei staat nu de Jack herer is, gelukkig maar anders had het nog lang geduurd [emoji2]
Verstuurd vanaf mijn XT1068 met TapatalkComment
-
Re: Plant nu al in de bloei
Hoe staat het ermee ?Comment
-
Re: Plant nu al in de bloei
En ook nog het geluk dat het een vrouw is, omdat het regulier zaad is
Eerste waar ik ook aan dacht 'per ongeluk omgewisseld'.
Niet dat het wat uitmaakt natuurlijk, hoe vroeger de wiet hoe beter 't giet..ofzo
In die pot stond er treurig bij. Leeft die nog ?Comment







dat zijn de zaadjes

Comment