Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bloeivoeding buiten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bloeivoeding buiten

    Korting op 420shop
    Is er ook een goede bloeivoeding voor buiten en evt bij een tuincentrum ook?
    Is het per se nodig bij een growshop te gaan of is er ook goede voeding in reguliere winkels...pokon ofzo?🤔

    #2
    Re: Bloeivoeding buiten

    Gebruik geen pokon middelen voor wietplanten imo. Kijk maar.
    Er is zat info te vinden op de forum die je daarop een antwoord kunnen geven.
    Ad usum proprium!

    Comment


      #3
      Re: Bloeivoeding buiten

      Ze gaan vanzelf in bloei dus je heb dat buiten niet nodig als ze in goede aarde staan
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Bloeivoeding buiten

        Ik gebruik pokon universele groei en bloei voeding, en dus geen aparte bloeivoeding.

        Na twee jaar die niet echt goed gingen houd ik het dit jaar zeker met voeding simpel. Geen boosters alleen basis voeding. Tot nu lijkt dat te werken.

        Buiten is rot het grote probleem dus je hebt liever toppen waar de lucht goed door heen kan als hele compacte toppen.
        Lets not criticize but legalize

        Comment


          #5
          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
          Ze gaan vanzelf in bloei dus je heb dat buiten niet nodig als ze in goede aarde staan
          Dat weet ik ja maar je wilt toch proberen om ze zo dik mogelijk te krijgen. Ik heb de mogelijkheid om weersonvloeden te vermijden iig Door ze binnen te zetten dus ik hoop rot te vermijden iig

          Comment


            #6
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Bloeivoeding buiten

              Ik ben echt anti pokon
              En tegen de meeste bloeivoedingen en vooral boosters

              Maar eigenlijk heb je gelijk

              Comment


                #8
                Re: Bloeivoeding buiten

                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ighlight=pokon

                Comment


                  #9
                  Re: Bloeivoeding buiten

                  Allesverslindende tuinwinkel ketens hebben liever dat je voor ieder plantje een apart doosje koopt waarvan je dan het meeste wegkiepert, enz, enz...
                  Het zou me verwonderen als ze die losse korrels hebben bij Intratuinhamwe.

                  Comment


                    #10
                    Re: Bloeivoeding buiten

                    Jij bent tenminste een topper en die duidelijk en eerlijk zegt hoe het is en mensen hebben er tenminste wat aan. Top! Dank je...Zeer te waarderen je antwoorden!
                    Hoop dat vele "collega's" e nog wat aan hebben! Ze staan ook in potten dus dat komt wel goed overigens.
                    DCM is het ook verkrijgbaar bij IntraTuin?

                    Dank voor je wijze e behulpzame woorden iig

                    Comment


                      #11
                      Re: Bloeivoeding buiten

                      Oorspronkelijk geplaatst door Tjirp View Post
                      Allesverslindende tuinwinkel ketens hebben liever dat je voor ieder plantje een apart doosje koopt waarvan je dan het meeste wegkiepert, enz, enz...
                      Het zou me verwonderen als ze die losse korrels hebben bij Intratuinhamwe.
                      Geef uw wietvoeding maar is aan tomaten en omgekeerd. Of pak voor de gein iets voor buxus. Koemest werkte bij mij perfect voor men prei, paprika's, courgetten en pompoenen. De kruiden, bloembollen in potten en balkonplanten gaan er van kapot. En men snijbonen die konden er ook niet tegen.

                      Comment


                        #12
                        Re: Bloeivoeding buiten

                        Mijn zus gebruikt biologische tomatenvoeding, merk weet ik niet. Is een bruin goedje wat een beetje aan ketjap doet denken. Ecostyle heeft dit bijvoorbeeld en dit schijnt wel vaker gebruikt te worden voor cannabis. Als ik het bij het tuincentrum zou moeten halen zou ik persoonlijk hier voor gaan. Garantie op een superoogst geef ik je echter niet

                        Comment

                        Bezig...
                        X