Niet volledig in de zon?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Tony Soprano
    Advanced Stoner
    Member
    • Mar 2009
    • 71

    #1

    Niet volledig in de zon?

    Korting op 420shop
    Sommige toppen inclusief hoofdtop staan niet direct de hele dag in de zon terwijl de rest vd plant wel de hele dag zon pakt. Is dit van invloed op die betreffende toppen/kant van de plant. Groeien die toppen minder dan degene met hele dag zon op zich?
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: Niet volledig in de zon?

    Ja dat is van invloed. Ja die groeien minder.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • Lijger
      Advanced Stoner
      Member
      • Jul 2015
      • 72

      #3
      Re: Niet volledig in de zon?

      Je plant kan nou eenmaal niet de hele dag in de zon staan, tenzij je op een open veld kweekt

      Comment

      • ikhebeennaam
        T.H.C. Master
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jul 2016
        • 512

        #4
        Re: Niet volledig in de zon?

        Mjah das wel waar maar als het door een beetje sjouwen kan zou ik het zeker aanraden.

        Ik heb een tuin recht op het zuiden
        Als ik zorg dat m'n planten sochtends vroeg rechts achterin staan. Smiddags midden voorin en savonds links halverwege. Dan scheelt dat na een paar maanden bijna een kwart van de grootte van de plant. Gezien op een paar planten een paar jaar lang....
        In vergelijking met een plant die de hele dag midden voorin stond.

        Maar het moet wel kunnen natuurlijk. Hoe meer licht hoe beter. Maar staar je niet dood op een uurtje schaduw.
        Gaat het om een halve dag .... sjah

        Comment

        • Tony Soprano
          Advanced Stoner
          Member
          • Mar 2009
          • 71

          #5
          Re: Niet volledig in de zon?

          Ok thanx!
          Nog een laatste vraag: groeien planten nog verder de hoogte in de bloeifase of is het dan alleen nog maar ontwikkeling van toppen?

          Comment

          • ikhebeennaam
            T.H.C. Master
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jul 2016
            • 512

            #6
            Re: Niet volledig in de zon?

            Vooral in de eerste weken van de bloei. Vaak nog niet zichtbare bloei krijgen planten vaak een groeispurt.

            Als die voorbij is en je hebt echt zichtbare toppen dan is de groei van de plant over en groeien alleen de toppen nog maar

            Comment

            • member16666
              Banned
              • Jul 2011
              • 780

              #7
              Re: Niet volledig in de zon?

              2,3 tot 5 weken vanaf aanvang bloei zit er nog groei in

              hoewel licht gewicht is en het lijkt dat als je de plant in de zon zet met ze te verplaatsen ze meer zou geven
              alleen is de stress die ze iedere keer opdoet van dat verplaatsen meer nefast dan haar op haar vaste spot te laten staan

              wil je haar verplaatsen zorg dan dat ze steeds met dezelfde kant naar het zuiden staat

              doe er je voordeel mee

              groene groeten

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #8
                Re: Niet volledig in de zon?

                Daarom hebben planten VOETEN zo dat als ze continu in de zon kunnen gaan staan slim he
                God was never on your side..

                Comment

                • member16666
                  Banned
                  • Jul 2011
                  • 780

                  #9
                  Re: Niet volledig in de zon?

                  waiste of space and time this reaction to you but anyway

                  both options are in my response

                  I ll bet you can't manage the burden of being shaken on a daily base

                  happy growings, folks

                  Comment

                  Bezig...