Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Bladeren weg halen heeft geen zin zeker ..zo ik het gelezen heb.. is er niks aantal te doen ..buiten dat je hem boven de 21°moet houden ? Word moeilijk. hopelijk geeft de plant toch nog iets ..men anderen plant heeft het dan ook waarschijnlijk 😣😣
Nee dat heeft helaas geen zin.. het is een virus en die zit als het ware nu aan het DNA van de plant vast, stekken van een plant zullen het bijvoorbeeld ook hebben..
Ik dacht eerst ook last te hebben van TMV, dan lees je ook verschikkelijke dingen als: het beïnvloed je oogst aanzienlijk. Maar je komt ook berichten tegen, ook in het Engels, welke zeggen dat dit nog nooit is uitgewezen. Ik zou er dus niet heel erg over inzitten als ik jou was, je kan er echt totaal niks aan doen..
Ik weet niet of je rookt, maar voortaan na het roken eerst de handen wassen en niet roken bij de planten. Is het enige waar je zelf invloed op kan hebben.
Comment